Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan.76

Aktiv medlem
Är också helt ny här och ser gärna fram emot dessa träffar. Men idag kan jag inte heller. Ska till Svenska Mässan och lyssna på Mattias Klum.

Hoppas på nästa gång.

Ha en trevlig eftermiddag.

Johan
 

Yonazarith

Aktiv medlem
Får se om jag hinner idag, ska iväg till Studenternas hus och dokumentera protesterna där och lite annat efter det. Kommer bli tight...
 

Yonazarith

Aktiv medlem
Imorgon är det dags igen, och det verkar verkligen bli fikaväder... Kura ihop sig på kafé med en kopp med något varmt i trevligt sällskap... :)
 

davidsteen

Aktiv medlem
Ajajaj, min närvarostatistik de senaste gångerna är verkligen inget att skryta med. Har ju dock varit i Lappland i nästan en månad, men nu ser det baske mig dåligt ut även imorgon då jag har sociala angelägenheter som bara måste prioriteras. Har prickat in nästa fotofika den 22/5 i almanackan så då hoppas jag att det blir av. Bifogar några nya bilder (däribland hemläxan på temat "Vatten").
Vi ses!
David
 

Bilagor

DavidBerg

Aktiv medlem
Ajajaj, min närvarostatistik de senaste gångerna är verkligen inget att skryta med. Har ju dock varit i Lappland i nästan en månad, men nu ser det baske mig dåligt ut även imorgon då jag har sociala angelägenheter som bara måste prioriteras. Har prickat in nästa fotofika den 22/5 i almanackan så då hoppas jag att det blir av. Bifogar några nya bilder (däribland hemläxan på temat "Vatten").
Vi ses!
David
Snygga bilder! Särskilt tältet med norrsken!
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Håller med, fina bilder!

Min närvarustatistik är om möjligt ännu sämre...

Har känt mig risigare och risigare under de senaste månaderna, och hamnade till slut på Akuten Sahlgrenska sjukhuset.

Har återhämtat mig relativt hyfsat nu, och kan kanske också dyka upp den 22 maj (förmodligen på kryckor).
 

Ibis

Aktiv medlem
Jag hade förhinder igår och föregående gång men planerar för fullt att fortsätta med detta, nästa gång ses vi!
 

Nemesis

Aktiv medlem
Jonas, då måste vi i princip ha gått om varandra, tyvärr.
Vi får kanske ta en funderare om det är för ofta, eller om tiden är fel ?
 
ANNONS