Annons

20 % rabatt på mediamarkt på allt

Produkter
(logga in för att koppla)

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
Barbarby hade en 5d mk II i kit med 24-105L i morse vid åtta, den var borta efter en halvtimme, 21600 kr efter rabatt, Nacka har sin 1Ds mk III Demo för 32 tusen, rätt bra, men inga 5d
 

hbengtsson

Aktiv medlem
Barbarby hade en 5d mk II i kit med 24-105L i morse vid åtta, den var borta efter en halvtimme, 21600 kr efter rabatt, Nacka har sin 1Ds mk III Demo för 32 tusen, rätt bra, men inga 5d
Tackar, då har du räddat mig från ett meningslös färd till Nacka :)

Frågan är om man hos andra återförsäljare kommer se fler tillfällen nu i veckan.
 

l1nd3c0n

Aktiv medlem
Nöjd ny ägare av 70-200/2,8 VRII

Är mer än nöjd efter att varit på MM i Malmö idag och uppvisat kvittot på Nikkor 70-200 som jag köpte innan jul. Inga problem med att få 20% återbetalning. Hade köpt en SB-900 samtidigt och även den fick jag återbetalning på. Tack för superservice MM!

Då jag redan hade objektivet i min ägo så tog jag det lugnt och var inte i butiken förrän vid 14-tiden. Tog kölapp till servicedisken med kvitto och oöppnad förpackning. Tog kanske en 15 min innan det blev min tur och allt gick hur smidigt som helst. Rabatten utbetalades genom direktinsättning på mitt bankkort.

Tittade sedan runt i Nikonstore och alla supertelen var kvar, samt en D3s och en D300s. I övrigt så var det ganska slut vad gäller övriga objektiv till Nikon. SB-900 var också borta.

CANON

Kollade lite för att kunna informera här och vid 14.30 idag så fanns det en 1D, minst tre 5DmkII och minst en 7D. Fick aldrig tillfälle att fråga säljarna, så det kan finnas fler i hyllorna.

SONY
Här var det flockat med folk så det gick inte att komma fram. Vet därför inte vilka kameror som fanns kvar.
 

Johan mårtensson

Aktiv medlem
MM i Skövde

Har någon varit på MM i Skövde idag och har koll på Canon 5D Mkii hus i lager?
Har försökt ringa men det är telefonsvarare hela tiden.
/Johan
 

l1nd3c0n

Aktiv medlem
Kampanjpriser MM Malmö

Fick frågan vad jag fick ge för mina inköp, så kan väl lika bra ge priserna till alla intresserade ;-)
Följande gäller således varor som jag införskaffat och med rabatt avdragen.

Nikkor 70-200/2,8 VRII - 15 672 kr (inkl.moms)
Nikon SB-900 - 2 790 kr (inkl.moms)
 

David G

Aktiv medlem
Rätt packat på MM i Uppsala också, tänkte köpa ett mini tangentbord och ett pol-filter men orkade inte stå i köerna, så det blev ett HDMI utrustat grafikkort på NetOnNet istället, för endast 179kr.
 

NiklasP

Aktiv medlem
Fick frågan vad jag fick ge för mina inköp, så kan väl lika bra ge priserna till alla intresserade ;-)
Följande gäller således varor som jag införskaffat och med rabatt avdragen.

Nikkor 70-200/2,8 VRII - 15 672 kr (inkl.moms)
Nikon SB-900 - 2 790 kr (inkl.moms)
Fanns det många kvar ?
 

CalleX

Aktiv medlem
I malmö har det mest gått mindre grejor idag. Det är nästan inget kvar i kameraväg förutom ett helt gäng 5D (kanske bara med 24-105 - lite osäker), flera 7D med 18-135, en D300s med 18-200, en D3x, en 1Dmk IV några NEX3, Olympus PL1 och Samsung nx100



Optikväg:

Canon: 100macro (utan IS), 100-400, 50 1.8, 75-300
Nikon: 600, 500, 300 (både 2.8 och 4.0) 80-400, samtliga tilt-shift, båda fisheye, diverse fasta och macro, 14-24 mm mm
Samyang (14 slut till nikon, fisheye slut till canon - TROR jag!)
mm mm

Det ÄR utplockat men man kan fortfarande göra sjuka fynd!
 

Fredrik Åkesson

Aktiv medlem
Hej

Mitt förtroende för Media Markt fick sig minst sagt en knäck idag.
När man läser deras reklam står det att rean skulle börja 08:00.
Jag och en hel del andra människor stog efter mycket om och men utanför butiken i Nacka klockan 08:00.
Det visade sig att dom inte tänkte öppna förens 11:00.Uselt är mitt betyg.
Jag åkte då till Kungens Kurva och upptäcker att dom höjt en del priser lagom till sin s.k REA.....
Fredrik
 

Anders Östberg

Guest
Jag tror många tappar sitt kritiska tänkande när dom ser stora skyltar med röda siffor på. Man kan verkligen undra vad "ordinarie pris" betyder i en del butiker. Jag är för fri prissättning men det innebär också att man får kolla runt lite, en mobiltelefon med möjlighet att titta på Prisjakt.se medan man shoppar kan vara en idé så man inte rycks med av rea-hetsen ...
 

Fabian_

Aktiv medlem
Med MM "supererbjudanden" som de kör ibland är de ju lite av ett lotteri. Tur nog bor jag under julen precis över gatan till MM i Nacka Forum och kom hem med en iMac till päronen. Jag var där 10:40 för att kolla om kön var lång och blev lite förvånad av att de redan öppnat (det stod både på MM och Forum Nackas hemsida att MM skulle öppna 11 idag) gick fort upp en våning och när jag kom till högen av iMac-lådor så tog jag en och ställde mig ett hörn och räknade ut vad priset blev med rabatt. Ungefär samtidigt som jag knappat in det i miniräknaren och fått ut resultatet så var högen tom (uppskattningsvis 8 datorer). Ungefär lika fort tog alla bärbara mac'ar slut. Det gick väldigt fort. Hade jag varit där 1-2 minuter senare så hade jag fått gå hem utan någon mac.
 

rogka566

Aktiv medlem
Gå dit med kvittot bara, så får du mellanskillnaden i handen.

Var en före mig i kön idag som köpte en xbox 360 på mediamarkt, han frågade: Hur får jag de 20% tillbaka på lördag smidigast? Gå till informationsdisken med kvittot bara, så får du pengarna sa kassörskan.
Stämmer det verkligen att jag kan knalla ner med kvittot på Imac:en jag köpte den 27/11 och casha ut 2000:- Verkar FÖR bra.. och då brukar det ju vara det.
 
ANNONS