Annons

Sjukt mycket annonser på sidan nu

Produkter
(logga in för att koppla)

Roger Kindström

Aktiv medlem
Den här typen av annonsering och A/B test är för fasiken sjukt.

Jag sitter med med samma problem, inloggad som +medlem eller inte.
Firefox eller Microsoft Edge spelar ingen roll. Det är likadant på mina två datorer
Det måste vara någon inställning Fotosidans inställningar som inte funkar som det ska eller så tycker jag att vi får vara utan Googels mycket påträngande annonsering.

/Roger
 

PMD

Aktiv medlem
Någon av er som besväras av dessa annonser kanske skulle ta och skriva en felrapport till "Fotosidan.se - frågor och felrapporter". Det är inte säkert att redaktionen läser den här tråden.

Själv ser jag inte de här påträngande annonserna så det hjälper inte mycket om jag felrapporterar.
 

AFJ

Aktiv medlem
För min del har problemen försvunnit.

Den här tråden borde kanske ha hamnat i fotosidan.se - felrapporter men man får ju verkligen hoppas att någon i fotosidans ledning intresserar sig så pass mycket för sin sajt att man läser av inläggen även i den här delen av forumet..
 

Terje H

Aktiv medlem
Jag får också en massa reklaminlägg i forumtrådarna, och det ser förvirrande nog ut som att de hör till själva inläggen. Inte snyggt!
Iphone: ladda hem appen Adblock Plus, sedan

Inställningar > Safari > Innehållsblockera > Adblock Plus (aktivera)

Vänta sedan i 10 sekunder.

Voila!!!

Fungerade för mig.
 

cowboy

Aktiv medlem
Iphone: ladda hem appen Adblock Plus, sedan

Inställningar > Safari > Innehållsblockera > Adblock Plus (aktivera)

Vänta sedan i 10 sekunder.

Voila!!!

Fungerade för mig.
Tack, fungerar utmärkt nu efter att jag följt ditt råd att installera Adblock Plus!
Så sent som i morse så hade Fotosidan (Safari på iPhone 6S) så många annonser även insprängda i forumtrådarna att man bara med svårighet kunde följa diskussionerna - har aldrig tidigare sett något liknande.
 

Roger Kindström

Aktiv medlem
Adblock

Har nu installerat Adblock från Microsoft och Firefox. All poppuppreklam försvann men reklamen som fotosidan har finns kvar och stör inte.
Även tidningarnas sidor har blivit lugnare.
/Roger
 
ANNONS