Annons

Gariz Halfcase för Nikon Df

Produkter
(logga in för att koppla)

rikitikitavi

Aktiv medlem
Tjo! Tänkte bara höra om någon av er Nikon Df ägare har använt en sådan Gariz halfcase i läder någon gång till ert hus?
Har läst att folk varit väldigt nöjda med dom, men dom kostar en slant och måste beställas från amazon eller så har jag sett så tänkte bara få lite tips av någon som har några erfarenheter där.
/tack på förhand.
 

PMD

Aktiv medlem
Det här är fel svar på frågan, men jag kan meddela att jag istället köpte en beredskapsväska från Nikon till min Df. CF-DC6 heter den, och den tycks ha blivit lite dyrare sen jag köpte den.

Kostar ungefär som en Gariz Half Case nu, men då får man även med en överdel. :)

PS. Den ljusbruna varianten är snyggast.
 

rikitikitavi

Aktiv medlem
Det här är fel svar på frågan, men jag kan meddela att jag istället köpte en beredskapsväska från Nikon till min Df. CF-DC6 heter den, och den tycks ha blivit lite dyrare sen jag köpte den.

Kostar ungefär som en Gariz Half Case nu, men då får man även med en överdel. :)

PS. Den ljusbruna varianten är snyggast.
Det gör inget:) var lite det jag tänkte att slinker det med några alternativ som kanske till och med är lättare att få tag på men som fungerar lika bra så gör det ju inget, så tack för det Per :)
 
ANNONS