Annons

Visa dina konstnärliga naturbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

KGS

Aktiv medlem
Den här bilden måste vara konst, eller åtminstone konstig. Printade ut den o ramade in den, men ingen förstår varför...
 

Bilagor

lottawe

Aktiv medlem
Den är underbar! Såg den bland kritikbilderna en gång för längesen, sen saknade jag den när jag ville återvända, men nu så fick jag se den igen iaf:)

fast helst skulle jag nog vilja se den stor som sjutton över min soffa. Den dagen jag blir rik lägger jag ett bud alltså och hoppas du har bevarat den väl..
 

peterA

Aktiv medlem
Försommarljus

Var ut igår och fotade i sista solljuset. Fick en hel del fina "nygröna" bilder och jag som älskar grönt och skirt!

Denna gillar jag speciellt Försommarljus med kontrasterna, det mörka skogdunkla mot det skira sippvita.

peterA
 

Midhrafn

Aktiv medlem
Stanna upp!!

Ibland måste man ta en paus som för att kalibrera sig själv. Vad passar bättre än att sitta vid fönstret mot sjön en skön kväll med en god whisky och helt utan krav och ambitioner.
 

Bilagor

Midhrafn

Aktiv medlem
Tack Jimmy! Bilden är ganska croppad (delförstorad) eftersom det är svårt att komma nära sjön vid fönstret. Den centrala placeringen tyckte jag helt enkelt passade bäst till mina tankegångar.
 
ANNONS