Annons

Första natten med månen

Produkter
(logga in för att koppla)

Xister

Ny medlem
Hej, har äntligen tagit tag och blivit medlem här. Känner jätte mycket motivation att fota efter att jag fick ta över pappas gamla objektiv i helgen. Har bara haft det objektivet jag fick med 18-55 (canon 1100D)

Och jag vill visa mina två första lyckade bilder på månen (förut vart det ju bara en lite plutt)

Vet inte riktigt vilken jag tycker är bäst. tror det ljusare är lite skarpare än den mörka.

kan ju passa på att presentera mig så blir det ju inte bara 2 bilder :)

Jag är 24 år, heter Mio och bor i småland. Pluggar på folkhögskola allmän linje. Blir klar till våren. Jag köpte min första systemkamera i oktober 2012 och älskar verkligen att fota. Speciellt nu när jag har lite objektiv att välja mellan. Fotar mest, djur och natur. Men även lite porträtt :) Är fortfarande i "vadgördenhärknappen" stadiet men tror jag börjar få ordning på grejerna.
utöver fotograferingen så spelar jag gärna dator, umgås med vänner och djur.
 

Bilagor

patson

Aktiv medlem
Välkommen! Fotosidan är (bland annat) en stor källa till kunskap och inspiration så du har hittat helt rätt. Själv har jag varit medlem i drygt 10 år och inser att man aldrig blir riktigt fullärd. Det är det som är så roligt med foto att man hittar alltid något nytt område att utvecklas inom. Av bilderna på månen så gillar jag den ljusa bäst. Själv är jag väl inte så särskilt aktiv här på Fotosidan just nu men kika gärna förbi och titta på mina bilder om du känner för det. Ha det gott!
 

bildsten

Aktiv medlem
Välkommen till Fotosidan.
Kolla runt och se var du tycker att du hör hemma fotografiskt. Foto är ett väldigt brett område så du har mycket att upptäcka.
 
ANNONS