Annons

Inlägg till bild i facebook

Produkter
(logga in för att koppla)

Spirit night

Avslutat medlemskap
Du skriver att du bett om ursäkt, men när jag läser dina efterföljande kommentarer så verkar du inte mena något med din ursäkt!

Om du verkligen ber om ursäkt, så ska du väl inte därefter försvara ditt inlägg?!
För då tar du ju tillbaks din ursäkt!

Jag skulle be om ursäkt, om jag verkligen menar det. Annars inte.
Hans reaktion på din ursäkt ska väl inte påverka ursäkten?

Om du är ångerfull, be om ursäkt på riktigt och fråga honom hur du kan återfå hans vänskap.
Återigen, bara om du verkligen menar det!

Om du, som du skriver, tycker att han ska acceptera din kommentar så ska du väl inte be om ursäkt utan inse att du och han tänker olika och därmed inte har förutsättning för äkta vänskap.
Vi kan inte bli vän med alla, men vi bör respektera andra.

Äkta vän
Nja, det var efter att jag bett om ursäkt som han åter tog upp frågan på ett sätt som jag inte gillar, Nej som du skriver är vi lite för olika i våra sätt för att bli riktigt bra kompisar, men jag vill i alla fall att vi ska kunna arbeta ihop och det kan vi nu.
ledningen på mitt arbete jag och den berörda killen har nu haft ett litet mini möte där vi diskuterar om hur vi står i frågan (jag ville det). Han har inga hard feeling till mig utan han vill att jag ska glömma allt dumt han sagt till mig. Jag har än en gång bett om ursäkt, men då att det var mer på fel plats och fel tid jag gav min kommentar (i mitt tycke).

Så nu är allt lungt igen och vi jobbar ihop och snackar skit som vanligt igen, men jag aktar mig att ge honom en kommentar som gäller hans faderskap, för det var det han absolut inte gillade och det inser jag nu var lite väl dumt.
 

Fex

Aktiv medlem
Känner att jag vill ge min syn på detta fast ur en mera generell vinkel. Om jag publicerar något på fb så får jag ta att kommentarer jag inte tycker om skrivs. Lägger jag ut en bild tom kanske på familjen som jag gör ibland får jag ta om någon kommenterar dumt. Det enda jag kan göra är att ta bort kommentaren alt inlägget.

Man äger inte kommentarerna som andra skriver på fb, då får man skaffa annat forum som inte tillåter kommentarer på det som publiceras. Fb är inte någons privata rum, även om vissa lever den villfarelsen.
 
ANNONS