Annons

Hur mycket Fotosidan blir det?

Produkter
(logga in för att koppla)

Linmajon

Aktiv medlem
Jag sitter 80% av min arbetstid vid datorn. Då är fotosidan givetvis startsida . Jag kollar om något "hänt" flera gånger om dagen. Hemma är datorn alltid på. Jag kollar ett par gånger var kväll oxå. Jag kanske skulle försöka plåta lite mer istället :)
Hur ofta kollar ni fotosidan?
 

FredrikB

Aktiv medlem
Jag har ett fönster uppe med fotosidan så gott som hela dagen på jobbet. Kollar forumet, min sida, galleriet osv på lediga stunder. Det är lätt beroendeframkallande...
 

gbjerne

Aktiv medlem
Jo en del tid blir det ju!

Hemma brukar datprn stå på mer eller mindre alltid när jag är hemma. Givetvis är FS då uppe även om det kanske bara blir en kik då och då.
 

RobGum

Aktiv medlem
Linmajon skrev:
Jag sitter 80% av min arbetstid vid datorn. Då är fotosidan givetvis startsida . Jag kollar om något "hänt" flera gånger om dagen. Hemma är datorn alltid på. Jag kollar ett par gånger var kväll oxå. Jag kanske skulle försöka plåta lite mer istället :)
Hur ofta kollar ni fotosidan?
Känner mig mycket träffad av din text. Jag har ett jobb med mycket renderingstid. Istället för att sitta och "titta när färgen torkar" är fotosidan ett bättre alternativ. Däremot saknar jag internet hemma (som tur är)...
 

SiPaMoId

Aktiv medlem
Törs ej säga... Men man sitter ju vid en dator på jobbet hela dagarna så det blir lätt att man slinker in några hundra gånger om da´n.
Som tur har jag ej ett "Uppsökande" jobb utan kunderna kommer till mig...

mvh
Patrik
 

Orelle EFS

Aktiv medlem
Säkert alldeles för mycket

Ungefär 2 timmar per dag med undantag för lördagar då jag aldrig har tid i princip.
1 timma på lunchen på jobb och ibland lite till och ett par timmar i veckan på kvällen och lite till.
Fanken det blir ganska mycket mer än vad jag trodde!
 

Efwa

Aktiv medlem
Jag sitter på jobbet när jag har dåligt med jobb (trots att jag säkert skulle kunna hitta på lite annat). Sedan när jag kommer hem.
Jag gör lite annat emellan och så chattar jag en stund, parallellt med sidan.

Herregud, om man jobbade lika mycket och effektivt som man är på fotosidan så vore man miljonär, ju!
 

allimac

Aktiv medlem
Alltid!!
Vaknar på morgon, sätter igång datorn.. knappar in fotosidan sen är jag fast här.
Tills jag går och lägger mej. Jag sitter kanske inte konstant vid datorn, får ju ta lite små pauser ibland :)

Men oftast har jag fototsidan i bakgrunden :) Som jag kollar rätt ofta.. :)
 

Loj

Aktiv medlem
Tja....

... det blir väl si så där en gång per dygn - mellan 06:00 och 24:00 eller nå't...

Skämt åsido är jag väl inne minst 5 - 6 gånger per dag. Stannar mellan 5 minuter och ett par timmar...

Mycket fotosida blir det!


/Janne
 
Senast ändrad:

lotelo

Aktiv medlem
Har nog fotosidan öppen från morgon till kväll, fast tyvärr har jag aldrig tid att sitta några längre stunder i sträck. Så det blir många snabbkollar i stället. Skön avkoppling från allt annat görande:)
 

Joker

Aktiv medlem
För mycket, alldeles för mycket, pinsamt mycket, sjukt mycket ...
På jobbet; startsida och lite då och då. Aldrig inloggad.
Hemma; alltid men inte hela tiden. Alltid inloggad.
 
Senast ändrad:

Hansi

Aktiv medlem
Nämen usch,, starta inte sådana här pinsamma trådar ;-)

Sist så var det någon som frågade hur mycket pengar man plöjer in i sitt fotograferande på ett år. Dum nog som jag var så räknade jag efter och höll på att schwimma när jag såg resultatet.

Så jag tänker INTE räkna efter hur mycket tid jag lägger här på Fotosidan.


Men det är kul och se att man inte är ensam om att spendera en hel del tid här ;-)
 

petervis

Aktiv medlem
...bästa drogen...?

.....måste vara den bästa drogen för foto/bildsugna.... säg inget till finansministern om det!!.... det kanske dyker upp en ny "fotoskatt" ha det bra allihopa...!..och trösta er med att det finns farligare droger..... :)
 

ols

Aktiv medlem
:) hehe hemma inloggad dygnet runt.

på jobb inloggad från man börjar tills man slutar.

så det ligger alltid i bakgrunden.
 

trazan

Aktiv medlem
Oj, är det här man befinner sig varje kväll sju dagar i veckan och påloggad dygnet runt.

Verkar sjukt ;-)
 
ANNONS