Annons

Dags för en FAQ?

Produkter
(logga in för att koppla)

erhu

Aktiv medlem
Hej på er.
Börjar det inte bli dags för en FAQ vad gäller tex kameraval, objektiv (brännvidd/ljusstyrka) osv osv

Det behöver inte vara något avancerat- bara nånstans dit man kan hänvisa folk som står i valet å kvalet ("Hur långt objektiv ska jag köpa? osv"...)


Något för Jeppe&Jim att bita i kanske?... :)
 

Bobbo V

Aktiv medlem
En väldigt bra idé. Man hade kanske kunnat göra en sammanställning av länkar till ett antal forumtrådar som berör objektivval, kameraval mm till att börja med. En sökfunktion för artiklar hade också underlättat. Hade också varit fint med ännu en "expert" inriktad på studiofotografering mm. Har någon frågat Mikael Pertmann?
 

RobGum

Aktiv medlem
När det gäller kameravalen så tycker jag att kameraöversikten är väldigt bra även om det hittils bara gäller canonsystemen. Väntar ivrigt på en Nikonöversikt. Nya synpunkter och åsikter tycker jag ska kunna förnyas i forumen...
 

Jeppe

Aktiv medlem
Håller på att fila på en artikel om diverse saker att tänka på och val av objektiv osv.. Hav tålamod..det kommer..
 

avlsutad110823

Avslutat medlemskap
Hej

Här en site där man har nån stackare som orkar sammanställa alla bra trådar:

http://www.naturephotographers.net/threadindex.html

Roine

Bobbo V skrev:
En väldigt bra idé. Man hade kanske kunnat göra en sammanställning av länkar till ett antal forumtrådar som berör objektivval, kameraval mm till att börja med. En sökfunktion för artiklar hade också underlättat. Hade också varit fint med ännu en "expert" inriktad på studiofotografering mm. Har någon frågat Mikael Pertmann?
 
ANNONS