Annons

Nästa bild är...

Produkter
(logga in för att koppla)

Ingsan55

Aktiv medlem
Den låg i mitt portfoliealbum. Jag glömde att vissa inte kan se dem. Jag flyttade kortet till ett Utställningsalbum "Konstfoto" istället. Hör av dig hur det går. / Ingrid
 

RG

Avslutat medlemskap
Ingsan55 skrev:
Den låg i mitt portfoliealbum. Jag glömde att vissa inte kan se dem. Jag flyttade kortet till ett Utställningsalbum "Konstfoto" istället. Hör av dig hur det går. / Ingrid
Varför lägger du inte in bilden i tråden?
 

Ingsan55

Aktiv medlem
Jag vet inte hur man gör det. Originalet har jag på en annan hårddisk utan det jag har är här på fotosidan. Kan man kopiera den bara menar du? / Ingrid
 

RG

Avslutat medlemskap
Spara ner den på hårdisken krymp den så att den är max 400x400 pixlar och ladda upp den i tråden.
 

Ingsan55

Aktiv medlem
Tack! Jag har så små filer där i portfoliealbumet, så skulle jag få den storleken så fick det bli förstorat istället. Jag lägger in den så jag får se hur det ser ut.
 

Bilagor

Ingsan55

Aktiv medlem
Ja, du ser hur liten den är, men jag har nog inte förstått hur man sparar dom så att ingen annan kan ladda ner dom och använda dom. Kan du förklara hur man gör? / Ingrid
 

RG

Avslutat medlemskap
Ingsan55 skrev:
Ja, du ser hur liten den är, men jag har nog inte förstått hur man sparar dom så att ingen annan kan ladda ner dom och använda dom. Kan du förklara hur man gör? / Ingrid
Jag vet bara hur man gör för mozilla.

Verktyg sedan sidinfo sedan fliken media och där finns alla bilder som finns på sidan sedan spara som.
 

Ingsan55

Aktiv medlem
"Förminska" bilderna innan man lägger in dom.

Det är kanske någon annan som kan förklara hur man gör? / Ingrid

PS Jag har Photoshop
 

Ingsan55

Aktiv medlem
Det här börjar bli ett diskussionsinlägg istället för ett bildinlägg (mitt fel).

Jag försöker igen.

Här kommer en photoshoppad bild.

Nästa bild skall vara svalor på rad på en telefontråd.
 

Bilagor

Ingsan55

Aktiv medlem
Dålig sikt har i alla fall den här snögubben och ingen näsa heller som det ser ut som. Likväl finns där en snögubbe.

Nästa bild skall vara en hund och en katt som leker med varandra.
 
ANNONS