Annons

Fotobutik i Los Angeles

Produkter
(logga in för att koppla)

sespalan

Aktiv medlem
Tjena, polaren min ska till LA i februari, tänkte att han kunde köpa hem några objektiv till mig.

Har någon tips på BRA och seriösa fotobutiker i LA? Vet inte exakt vart i LA han kommer att bo, men just shoot!

Han kommer att bo i Hollywood

Har sökt i forumet utan resultat
 
Senast ändrad:

Bengus

Aktiv medlem
Jag var i båda två som nämns i tråden 2005 och de var bra och seriösa. Verkar vara bra grundstandard på kamerapersonal i USA. När man får tala med en "rikitg" säljare och inte en "service" person får man ofta ett seriöst intryck och bra hjälp. Har för mig att Sales Tax i LA är lite dyrare än på östkusten (kan dock ha fel här) men lägg på minst 8% sales tax på utpris.

Är du intresserad av begagnatprylar hade Samys en hel del, kanske inga fynd men det fanns en hel del mycket intressanta prylar att klämma på! Happy shoping!! :D Som kul kuriosa får man bilen parkerad åt sig på Samys parkeringsplats, kändes lite lyxigt :D


BAW
 

sespalan

Aktiv medlem
tackar för svaren, dem har varit givande båda två! Blir ett inköp på någon av affärerna, vet dock inte vilken som ligger närmast min polares destination, så det får han avgöra.

tack hursomhelst! =)
 
ANNONS