Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Grattis till brutus östling för årets pandabok.

Produkter
(logga in för att koppla)

Maxell

Aktiv medlem
Grattis!
Boken fick ju även fin recension i DN häromdagen, där f.ö. även fler naturfotografers verk omnämdes (bl.a. Magnus Nyman, Staffan Widstrand, Magnus Elander och givetvis Mattias Klum).

Kul att även naturfotoböcker får lite uppmärksamhet ibland.
 

Pax

Aktiv medlem
Jag skickar också mina gratulationer till Brutus. Din bok ska sitta i min fågelhylla här hemma där jag har de bättre fågelillustrationerna.
 

Tonyeagle

Aktiv medlem
Måste kolla mera

Har bara sett bilderna i senaste foto och de på förlagets hemsida. Det verkar dock som om man fått ytterligare en inspirationskälla!

PS synd att bilderna på Brutus egen hemsida inte håller måttet.
 

Tomasz

Aktiv medlem
Ja, Grattis.
Och grattis till de FS-medlemmar som kommit med i prislistan för Svenska Turistföreningens fototävling:
Bilder i SVD, visserligen inte så aktiva men ändå medlemmar.
 

LCF

Avslutat medlemskap
Ja det är bara att instämma i kören och gratulera Brutus. Jag köpte boken när jag såg den på Naturbokhandeln nere på Öland och jag måste säga att bilderna i senaste FOTO bara är ett axplock. Boken ÄR en stor inspirationskälla.
 

brutusostling

Aktiv medlem
Tack! Upptäckte just denna länk

Hej allihop,

och tack för gratulationer. Och dessutom tack Tony Svensson för en påminnelse om bilderna på min hemsida, den har bara snabbt satts upp av han som gör min och mitt förlags hemsida med bilder han hade sedan gammalt. Och jag har haft fullt upp med bok (böcker) och tre barn och nu i höst mängder med bildvisningar.

Jättestort tack för snälla kommentarer. Det värmer nu när det börjar bli kallt.

Håll fotofanan högt!

Hälsningar
Brutus
just hemkommen från bildvisning invid Naturbokhandeln på Öland -- nästa på SKOF i Lund på måndag kväll


PS. Sen är det ju en fråga man kan diskutera eller reflektera kring: hur mycket ska man lägga upp på en hemsida, som fotograf måste du ha en försörjning på detta och då kan man inte släppa alla bilder på nätet (lika litet som man släpper romaner, musik eller filmer fritt). Å andra sidan ser ju inte de lågupplösta bilder vi kan se på nätet så mycket ut för världen, jämfört med riktigt boktryck eller magasinstryck. Säger en som dock bara jobbat med böcker i hela sitt liv.
 
ANNONS