Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfotofestivalen i Vårgårda 2013

Produkter
(logga in för att koppla)

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
I November är det dags igen.
Vilka från fs kommer att närvara?
Hade varit kul att träffa lite folk "in the flash" liksom, byta visitkort osv.

Vad är detta för festival?? Då borde du läsa här: http://vgfk.se/festivalen/natur-2013/

Jag bor ganska nära så jag kommer att närvara.
Fler?
MVH Niclas
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Visst är det fler än jag som tanker besöka Vårgårda de aktuella dagarna?
Jag har iaf ett rykande färskt visitkort som behöver byta ägare så jag hoppas att vi ses :)
/N
 

Tonyeagle

Aktiv medlem
Bra program

Tycker det är det bästa programmet på många många år! I år skulle jag nog på allvar betänka kompisens årliga idoga tjatande om ett besök. Får väl läsa om det i efterhand i stället då en fotoresa till yttersta delen av arabiska halvön (Oman) redan är planerad och bokad. Inte så illa det heller förstås.
 

Graylingman

Aktiv medlem
Tycker det är det bästa programmet på många många år! I år skulle jag nog på allvar betänka kompisens årliga idoga tjatande om ett besök. Får väl läsa om det i efterhand i stället då en fotoresa till yttersta delen av arabiska halvön (Oman) redan är planerad och bokad. Inte så illa det heller förstås.
Du får boka in Arvika naturfotofestival i februari i stället. Brutus Östling och Annelie Utter bland annat http://www.arvikafotofestival.se/
 

niclasforsberg

Aktiv medlem
Först på tur är Vårgårda. Känns riktigt roligt.
Bildernas Stad invigs i morgon på Murartorget kl 18.00 och detta är starten på en host i fotots tecken.
Hade jag varit långväga gäst så hade jag lätt rest ner ett dygn före eller stanna kvar ett dygn efter festivalen. Det är nämligen ett oerhört rikt område som bjuder på enorma möjligheter för den naturälskande.
Tyvärr så är det inte manga aktiva från Vårgårdaregionen som syns här på fs.. de träffas väl mer/hellre face to face här nere :)
MVH Niclas Forsberg / www.niclasforsberg.com
Ps, Arvika får nog en egen tråd.hint.
 

MikSwe

Aktiv medlem
Jag hade tänkt dyka upp om nån är intresserad av en pratstund :) I programmet så finns den sociala mötespunkten som är inlagd på första kvällen, precis som varje år, bra tillfälle att träffas då det är mer hektiskt under föreläsningarna.
 

Dykhjelm

Aktiv medlem
Jag kommer till Vårgårda, f.ö. mitt första besök där. Skall bli spännande!
Jag brukar vara där och så blir det i år också. Dom föredrag som jag vill se är i år rejält utspridda, så jag kommer att övernatta till lördag och vara med på bekantskapsträffen på fredag kväll. Kul om Biofoto kunde ha ett gemensamt bord där.
 

Mánadís

Aktiv medlem
Ni som varit där innan, är det mest föreläsningar och seminarier eller är det även mycket montrar med t ex böcker, fotosaker etc.? Funderar på om det inte skulle vara skoj att åka dit i år och titta.
 

Dykhjelm

Aktiv medlem

niclasforsberg

Aktiv medlem
Kanon, då är vi ju redan ett glatt gang!
Vad ser ni mest fram emot? Hade jag haft stålar så hade jag sett mest fram emot den ofta fördelaktiga prissättningen (Japanphoto brukar ha BRa priser - inte minst I slutet av lördagen!) i prylhallen under lördagen. Men som tur var så är jag fattig man och tvingas hålla till godo med bilder - vilket inte är fyskam :)
/Niclas Forsberg
 
ANNONS