Annons

Fotoryggsäck med plats för kamera, dator & småpryttlar

Produkter
(logga in för att koppla)

N1ghtCrawler

Ny medlem
Hej, jag är i farten och skall införskaffa mig en Nikon D300s med tillhörande 18-200. Till den här är jag ute efter någon form av ryggsäck eller liknande med plats för kamera, bärbar dator (15,6") och ett utrymme för lite andra småpryttlar som matlåda, lite cd skivor och annat nödvändigt.

Tanken är att denna ryggsäck skall vara min till, från och under jobbet ryggsäck. Mina egna efterforskningar har lett mig till LowePro Fastpack 250. Det jag undrar, finns det några liknande väskor jag bör kolla på eller ska jag slå till på en Fastpack 250?
 

N1ghtCrawler

Ny medlem
Har kollat lite utan att hitta något som jag riktigt känner passar. Samtidigt går det ju inte filtrera på egenskaper på något vis så jag kan ju ha missat något. Är det någon speciell du tänker på eller har du några bra tips?
 

Sven Blomquist

Aktiv medlem
Det är svårt att välja åt andra men den här är bra ur många synpunkter. Många fack och bra att bära. Starkt material och inbyggt regnskydd:

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=464031



Har kollat lite utan att hitta något som jag riktigt känner passar. Samtidigt går det ju inte filtrera på egenskaper på något vis så jag kan ju ha missat något. Är det någon speciell du tänker på eller har du några bra tips?
 
ANNONS