Annons

Lasses Kamerservice under all kritik

Produkter
(logga in för att koppla)

jonas_erik

Avslutat medlemskap
Vad kul Jonas_Erik att du har positiv erfarenhet av Lasses. Men din positiva erfarenhet ändrar inte trådskaparens erfarenhet på något sätt.
Nu reagerar jag på att man på nätet eller i pressen hänger ut företag ! Att trådskaparens ärende
blev helt fel tycker jag naturligtvis är tråkigt och 6000 kr för ingenting är beklagligt för TS,naturligtvis !
Men det är också så att om 1000 personer köper en tjänst eller produkt och 2 av dem blir besvikna är det ju också bara dem man hör talas om,resten är ju nöjda och belåtna !
 

Matte_J

Aktiv medlem
Nu reagerar jag på att man på nätet eller i pressen hänger ut företag !!
Så vad har du för poäng? Ska alla kunder få göra sina egna erfarenheter hos företag som inte sköter sina åtaganden? Att man berättar om sina erfarenheter tex via intresseforum är väl ganska lämpligt idag när många köp av produkter av varor och tjänster görs på lång distans och inte den gamla tidens sociala kontroll kan skydda oss. Förr kunde ju ett företag i en mindre stad knappast överleva någon längre tid om man inte skötte sina kort rätt.
Men det är också så att om 1000 personer köper en tjänst eller produkt och 2 av dem blir besvikna är det ju också bara dem man hör talas om,resten är ju nöjda och belåtna !
Men om då tusen kunder av tusen är missnöjda, hur ska jag få veta det om ingen får berätta om sina dåliga erfarenheter på nätet eller i media? Måste jag ha den stora turen att råka träffa någon av dessa missnöjda kunder IRL i samma svep som jag överväger att nyttja företagets tjänster eller får jag helt enkelt stå ut med att bli lurad?
 

Mesch

Aktiv medlem
Vad kul Jonas_Erik att du har positiv erfarenhet av Lasses. Men din positiva erfarenhet ändrar inte trådskaparens erfarenhet på något sätt.
Nä fast hans märkliga sätt att hantera hela saken lär ju inte gjort resultatet bättre.
Kameradoktorn får ingen del i skulden, det var de som glömde skicka objektivet till Lasses andra gången.

Lasses tycker att han ska tala med kameradoktorn, vilket tydligen inte är rätt enligt TS.
Det fast det är där TS har lämnat in objektivet.

Jag har väldigt svårt att krama fram något medlidande till någon som beter sig så knäppt.
 
ANNONS