Annons

Ryggsäck för hus + vertikalgrepp + 70-200/2,8

Produkter
(logga in för att koppla)

antonlindstrom

Aktiv medlem
Mitt första test..

550D med grepp & 100-400L IS monterat med motljusskydd felvänt, 17-55 2.8 IS med motljusskydd felvänt, 50mm 1.8II med motljusskydd rättvänt, nissin di866mk2 med fot och diffusor, batteriladdare till kamera & 8xAA, datorkablar, laddkablar, TTL kabel, bodycap, minneskort i stora facket.

24AA batterier, 4 kamerabatterier, filter, putsduk, penna och block i ytterfacket.

Med stativ utanpå väger paketet in på dryga 10kg och då känns det fortfarande bekvämt på ryggen (i förhållande till vikten såklart).

Skulle få plats med någon thermos eller mindre jacka i nätfacken, instruktionsbäcker/tidning.. Men sen börjar det bli ganska fullt.

Kan konstatera att jag är nöjd med mitt val, det är inte den vackraste skapelse men den fungerar till mina behov. 300an ser mer slimmad och stilig ut, men jag tror den hade blivit för snäv. 100-400an fyller mycket på bredden, och det är precis att det går ner nu. Det går med rättvänt motljusskydd, men då får inte allt annat plats.

Detta blir en transportväska för mig, inget jag hunsar runt med på stan precis. Om det finns intresse kan jag nog fixa upp någon bild också.
 
ANNONS