Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nybörjar studio

Produkter
(logga in för att koppla)

AmandaN

Ny medlem
Har sökt lite överallt men hittar inget svar som jag blir nöjd över.

Jag har tänkt börja fotografera mera inomhus och då främst nyföddfotograferingar
och skulle då vilja köpa mig en lite studio som jag ska kunna ta med mig, har ni några tips?

Har hitta några på kaffebrus och netonnet men vet inte riktigt vad jag ska köpa?
 

David F Stop

Aktiv medlem
Har sökt lite överallt men hittar inget svar som jag blir nöjd över.

Jag har tänkt börja fotografera mera inomhus och då främst nyföddfotograferingar
och skulle då vilja köpa mig en lite studio som jag ska kunna ta med mig, har ni några tips?

Har hitta några på kaffebrus och netonnet men vet inte riktigt vad jag ska köpa?
Mitt råd är att du börjar med en softbox, stativ och om du redan ha en blixt, en sändare och mottagare system som tillåter att du kan tjustera blixt styrkan från sändaren som sitter på kameran. En enkelt reflexskärm kan också vara användbart.
 
ANNONS