Annons

Felmeddelande

Produkter
(logga in för att koppla)

Mats G

Aktiv medlem
Det här felmeddelandet kommer upp efter senaste uppgraderingen PS 2018
Det tycks mej som allt fungerar ändå.
Vad är det som saknas och vilken nytta gör den filen?
Är det värt mödan att avinstallera och installera på nytt som jag uppmanas till?
 

Bilagor

Mats G

Aktiv medlem
Köpte det programmet som hittade 7000 fel i min dator som jag tyckte funkar rätt bra!
Men löste inte mitt problem!
Misstänkte att det hade något med NIK plugin att göra. Installerade på nytt och nu verkar det funka :)
 
Senast redigerad av en moderator:

afe

Aktiv medlem
Att rekommendera ett program man inte testat själv och som kan tänkas ställa till med vad som helst är synnerligen dumt ...
 

Mats G

Aktiv medlem
Att rekommendera ett program man inte testat själv och som kan tänkas ställa till med vad som helst är synnerligen dumt ...
Hoppas det nu inte är något fulprogram. Men som brukligt med dyliga, så kan man först hämta gratis och genomsöka, men för att få resultat måste man betala. Nu var det ingen större summa. Någon som vet hur det är med det rekomenderande?
 

Mats G

Aktiv medlem
Fulprogram dllKit?

Nu har jag Gogglat en del och det programmet dllKit, för att fixa saknade/ rensa datorn. Det varnas en hel del för, malwere!
Dessutom så stod det på deras sida som här ovan hänvisades till att det kostar 29.90 dollar. Sedan drar man 490:- från mitt konto!
Har avinstallerat och kört rensprogram för malwere/virus, det fans 4 st malwere!

Så alla varningsklockor klämta! Jag har då blivit lurad att köpa något jag inte borde köpt :-(
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
Eh... det var du som länkade till ett program du inte ens läst beskrivningen för. Ska man länka till något tycker i alla fall jag att man ska ha koll på vad man pysslar med. Nu har TS uppenbarligen fått in malware i sin dator på grund av din länk.
Jag har inte uppmanat att klicka på ngt eller installera ngt men jag skall vara försiktigare i framåt.
För att få det felmeddelandet måste man väl redan ha fått in problemet?

O nej malware är inte roligt.
 

Mats G

Aktiv medlem
Slutet gott..

Heder åt dom som står bakom det program som vi talat om ovan.
Jag kan ju faktiskt inte vara säker på att deras mjukvara orsakat malweren.
Har klagat på att jag fick betala mer än vad som stod när jag laddade ner det.
Och krävde att få häva köpet
Kontakta dem och de svarade omgående på mejl. Och krävde att få häva köpet

Nu ser jag att de även återbetalat hela beloppet :)
 
ANNONS