Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Wacom Bamboo

Produkter
(logga in för att koppla)

torlju

Aktiv medlem
Inhandlade för ett år sedan en sådan ritplat för bildbearbetning men gav upp användandet. Tyckte det var för svårt. Nu tänker jag ge det ett nytt försök men det börjar inte bra, den vill att jag skriver ritar något för att starta. Tyvärr har jag inte hittat vad jag ritade/skrev.
Hittar inte någon support i den här frågan hos Wacom och nu undrar jag om någon kan ge mig en lösning eller tips på var jag kan söka lösningen.
Helst vill jag inte ha något lösenord alls.
Mvh
Torsten Ljung
 

reboot81

Aktiv medlem
Inhandlade för ett år sedan en sådan ritplat för bildbearbetning men gav upp användandet. Tyckte det var för svårt. Nu tänker jag ge det ett nytt försök men det börjar inte bra, den vill att jag skriver ritar något för att starta. Tyvärr har jag inte hittat vad jag ritade/skrev.
Hittar inte någon support i den här frågan hos Wacom och nu undrar jag om någon kan ge mig en lösning eller tips på var jag kan söka lösningen.
Helst vill jag inte ha något lösenord alls.
Mvh
Torsten Ljung
Din problembeskrivning är något luddig... vad vill du uppnå, vad stoppar detta?
Vilken programvara är det du använder?
Vad har lösenord med en ritplatta att göra?
 

torlju

Aktiv medlem
En förklaring: När jag öppnar Bamboo på datorn får jag upp en liten symbol där det står write here.
Jag tänkte avinstallera Bambooprogrammet som kom med plattan och installera om det men frågade här först. Bamboo cth470/K är modellen jag har.
 
ANNONS