Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

.

Produkter
(logga in för att koppla)

Estethia

Aktiv medlem
Tack alla! :eek:D
Ang. PS-frågor och så.. så kan jag mycket snart hänvisa till en viss fotosida mycket nära er... *blink, blink*
Håll utkik.
;o)
 

hansen2

Aktiv medlem
::F skrev:
Hej!

Jag har jobbat en del med denna men kommer ingen vart riktigt. Vore kul att se vad ni kan åstadkomma!

Större bild finns här: http://www.nornan.ac.se/lgh2/tina.jpg
Kan orsaken att du hamnat i en återvändsgränd bero på flickans position?
Jag upplever hennes ställning i kombination med hur hon håller händerna som jobbig. Känns nästan ansträngande att titta på den.
Är det så, så kan i alla fall jag känna det motigt att jobba vidare med ett fotografi, Känslan av harmoni saknas. Detta förutsatt att det inte är just det du ville uppnå förstås ;)

/Johan
 

hansen2

Aktiv medlem
::F skrev:
Johan, gör som du vill.

Jag är inte ute efter något speciellt, jag tycker bilden är fin men tråkig. Därför tycker jag det är kul att se vad andra kan göra med den.
Hepp, det var bara en fundering jag hade och ingen "attack" på själva bilden :)

/Johan
 

kreatören

Aktiv medlem
Daniel, jag tycker om att titta på dina vackra flickor/kvinnor...och de skäms jag inte för! :)
Här kommer min mycket skira variant.
 

Bilagor

Janne K

Aktiv medlem
No hard feelings! Bara smickrande att du vill använda min bild i detta sammanhang - och du gör det BRA! MVH /JK
 

Estethia

Aktiv medlem
Janne K skrev:
No hard feelings! Bara smickrande att du vill använda min bild i detta sammanhang - och du gör det BRA! MVH /JK
*puh* :eek:D
tack så mycket!! *rodna*
och du har tagit riktigt BRA containerbilder!!
jag kanske lånar dom till fler projekt, men då frågar jag först förstås. :eek:)
 

pzackes

Aktiv medlem
Här är mitt bidrag!

Jag ljusade upp bilden lite med levels gjorde en kopia av lagret som jag blurade med gaussisk oskärpa och la på lagret med luminosity. La till en lager mask och tog fram ögonen från orginalbilden.
 

Bilagor

Smikehead

Aktiv medlem
Ojdå, kul... Känns som en ära att få en sådan fråga så jomenvisst får du det. Jag tackar och bugar.

Så fick jag en liten ljusglimt att bli glad för dessutom - min kamera har just blivit galen. Den har helt tappat förståndet och gör precis vad som helst och ingenting - mest ingenting.
 
ANNONS