Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ven kan göra en snygg presentationsbild av detta ?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kristian h

Aktiv medlem
Hej

Det är ju sällan man fastnar på linsen själv och när man gör det brukar det bli såhär...

Behöver ett par "snygga" och ett par "kreativa" profilbilder för fotosidan, msn etc.

Ni har fria händer ;)


bilden finns på:

http://hem.passagen.se/hernstro/efterbehandling/

Skriv gärna om jag inte får använda bilden !!!

Ser med spänning fram inkommande "snygga" och "kreativa" tolkningar
 

Bilagor

kreatören

Aktiv medlem
Halloj Kristian,
Här får du ett förslag. Eftersom jag jobbar på Mac kan det hända att man får justera ljusstyrkan lite när man ser den på en PC. Jag har inte gjort någon "Christel"-retusch, utan hållt den lite lagom.

Bernt
Hedersdoktor
 

Kristian h

Aktiv medlem
Tjejer och gubbs ;) efter fredags källarsvala ölen törs jag nu mera inte titta mej i spegeln... Det får bli fotosidans efterbehandlinsforum som blir min spegel i mörkret, eller ljuse menar jag...

Har aldrig tidigare kännt mej så virituellt snygg som nu ;)

T A C K för era kreativa och snygga kreationer

/Kristian
 

Lionheart

Aktiv medlem
hehe, jag gillar Christels brutala variant och Mikael Stenströms enormt snygga presentation.
Snyggt jobbat allihopa!
Och Christian, häftigt som tusan.

Trevlig helg på er!
Själv kom jag precis hem från en ytterst trevlig grabbkväll. Imorgon blir det av till Vellinge och partaja vidare. =)
 
ANNONS