Annons

Vad är det jag inte förstår? CS4 för 345:-

Produkter
(logga in för att koppla)

perkaby

Avslutat medlemskap
Det är endast DVD-skivorna utan licens. Du måste alltså ha en licens för att kunna använda skivorna.

/P
 

tettimul

Aktiv medlem
Det är endast DVD-skivorna utan licens. Du måste alltså ha en licens för att kunna använda skivorna.

/P
Och att du kan ladda ner samma programvara gratis från Adobe.se Licensen (kod och aktivering) kan du sedan köpa för åtskilliga modiga tusenlappar, eller bara några stycken om du är student eller lärare. Det går alltid att testa adobes program i en månad.
 

Dez

Aktiv medlem
Det är väl inget piratforum det här antar jag.
Nej, det är ett forum i det demokratiska landet Sverige där vi har åsiktsfrihet och kan tycka och säga vad vi vill inom rimliga gränser. Tex kan man utbyta information om div olika websidor.
Det tycker jag är trevligare än i kina och iran b.la där information i allmänhet och internet i synnerhet är hårt censurerat.
Där får man en kula i pannan om man tycker och säger fel saker.
 

Curt L

Aktiv medlem
Nej, det är ett forum i det demokratiska landet Sverige där vi har åsiktsfrihet och kan tycka och säga vad vi vill inom rimliga gränser. Tex kan man utbyta information om div olika websidor.
Det tycker jag är trevligare än i kina och iran b.la där information i allmänhet och internet i synnerhet är hårt censurerat.
Där får man en kula i pannan om man tycker och säger fel saker.
Det är väl forumreglerna som gäller här, inlägget i fråga var väl på gränsen kanske.
//Curt
 

Knutte93

Medlem
Nej, det är ett forum i det demokratiska landet Sverige där vi har åsiktsfrihet och kan tycka och säga vad vi vill inom rimliga gränser. Tex kan man utbyta information om div olika websidor.
Det tycker jag är trevligare än i kina och iran b.la där information i allmänhet och internet i synnerhet är hårt censurerat.
Där får man en kula i pannan om man tycker och säger fel saker.
Håller med dig! :D
 

wikman

Aktiv medlem
Kolla den här länken och förklara för mig var haken finns.

CS4
Som flera redan påpekat, endast media, ingen licens. Om man ligger i de lägre volymlicens avtalen så är enda sättet att få tag i rätt version (som fungerar med volym nyckeln och inte kräver aktiviering) att köpa dessa media. Köper man större volymer kan man även ladda ner dem.
 

Knutte93

Medlem
Poäng, men nu lämnar vi sandlådan som jag delvis drog in tråden i.

Jag har sett att det säljs billiga fullversioner på ebay.
Naturligtvis undrar man som vän av ordning hur lagliga de är?
Troligtvis inte lagliga över huvud taget,då serienummerna inte är registrerade.

Skulle inte förvåna mig om de hade tagit serienummerna därifrån.
 
Senast redigerad av en moderator:
ANNONS