Annons

Systemkamera

Produkter
(logga in för att koppla)

martley

Aktiv medlem
Det undrar jag med. Eftersom ingen dialog uppstår går det inte att lämna några bra tips till TS (frågeställaren) utifrån hens premisser. Det blir mest inlägg där vi som svarar utgår från egna preferenser och debatterar med varandra om våra egna tips.

För övrigt torde TS kunna gå till forumbanken och hitta mängder av rådgivningstrådar istf att starta en ny som TS sedan "glömt bort".
Till hennes försvar så är det hennes första inlägg på fotosidan, så man får väl ha lite överseende med såna formaliteter. Annars tycker jag att eftersom standardinställningarna för forumet gör att man snudd på spammas med information om aktivitet, så borde hon inte vara ovetande om att det kommit in svar.
Vi får väl hoppas att något av förslagen överensstämmer med vad hon är ute efter, trots alla "killgissningar". Och önska lycka till med fotandet.
 

Photocon

Aktiv medlem
Till hennes försvar så är det hennes första inlägg på fotosidan, så man får väl ha lite överseende med såna formaliteter. Annars tycker jag att eftersom standardinställningarna för forumet gör att man snudd på spammas med information om aktivitet, så borde hon inte vara ovetande om att det kommit in svar.
Vi får väl hoppas att något av förslagen överensstämmer med vad hon är ute efter, trots alla "killgissningar". Och önska lycka till med fotandet.
Jo, det kan ju i viss mån ursäktas och vara en förklaring. Håller med om att aktivitet som sänds borde hållit TS lite mer aktiv. Men sjävklart önskas hon lycka till med råden som givits.
 
ANNONS