Annons

Nya designen på fotosidan...

Produkter
(logga in för att koppla)

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
J. Patric skrev:
Jag gillar den nya designen av Fotosidan!

Men något verkar vara lite fel. I forumen dyker det ofta upp konstiga siffror här och var, och ibland förvandlas vissa ord till siffror.
Kan du ta en skärmdump på det fenomenet?
 

Fotograf121

Aktiv medlem
Dagbok

Skulle vara kul om man kunde fylla i en liknande foto dagbok vad man har gjort för något.

Tex som för mig nu dessa två senaste dagarna har jag fotat med Ewa Rudling. var jätte kul och lärorikt
 

ganska

Aktiv medlem
Damocles skrev:

//IRONI
- Sverige borde göra användadet av smeknamn olagligt och endast dopnamnet borde få användas, nåt annat har väl ingen funktion.
Jobbigt för oss som inte är döpta då:D hähä också Ironi!

//Mvh viktor
 

ganska

Aktiv medlem
OscarH skrev:
Tyvärr fick jag inte fram mitt huvudargument för att ta bort nicks i gårdagens debatt. Jag tycker att man som vuxen människa ska stå för sina åsikter och det gör man bäst med sitt för- och efternamn, och inte något låtsasnamn. Detta gäller här på Fotosidan och i övriga samhället. Jag tror tonen i forumen blir högre om man fokuserar på namn i stället för låtsasnamn. Jag är fullt medveten om att för-, och efternamnen står redan idag, men när jag svarar genom att citera någon kommer nicksen upp.
Men jag då? med mina nyss fyllda 16 Justus lika så! Får vi använda våra nick utan att du ska blir sur och anse att vi försöker gömma oss? Jag är grymt trött på all åldersdiskriminerin i hela samhället idag. Förövrigt heter jag ganska och har gjort det i snart 4år Vilket är nästan 1/4 av mitt liv. Jag anser det vara viktigare att få behålla det än Viktor som är mitt "riktiga namn".

Frågan är redan riktigt utjatat i detta forum så jag tycker inte någon behöver svara kände bara att jag var tvungen att säga mitt!

//Mvh Viktor Olsson AKA ganska
 

dl_4711

Aktiv medlem
Gunnel skrev:
Mycket bra att man kan välja bakgrundsfärg vid beskådandet av kritikbilder! Tack, det var efterlängtat!
/Mvh Gunnel
Det vore dock trevligt om man kunde få välja det även för bildlistningar (som den man får när man klickar på Nya Bilder på förstasidan). Mångas bilder har ju ramar och transparens som nästan alltid är anpassad för vit bakgrund - dessa ser ju lite märkliga ut i listningarna.

Personligen tycker jag nog det vore bättre om listningarna alltid hade vit bakgrund.
 

andreasc89

Avslutat medlemskap
Re: Dagbok

Fotograf121 skrev:
Skulle vara kul om man kunde fylla i en liknande foto dagbok vad man har gjort för något.

Tex som för mig nu dessa två senaste dagarna har jag fotat med Ewa Rudling. var jätte kul och lärorikt
Återupplivar en död tråd!
Tycker det var en bra idé, kanske bara ha det i betalmedlemsskapen å dra in lite stålar på det? Vissa skriver aktuella händelser i sin beskrivning men en fotodagbok skulle vara roligare. Åsikter?

/A\
 

lottawe

Aktiv medlem
Varför skulle det inte vara lika bra bara i beskrivningen? Det går ju att byta ofta..
/Lotta som fortfarande har kvar 15/1.
 
ANNONS