Annons

Grunden eller syftet med forumet?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Du får utmana mig och se hur jag fixar det ;)

Jag kommer ta seriöst på uppgiften och inte hugga i din tråd på 5 min ;)
Jag antar inte utmaningen. Fast orsaken är liksom inte att jag tjurar eller att det rör sig om några "hard feelings".
Jag känner bara inte att jag vill dra en tråd för att provocera det. Det är ju inte bara du och jag på fotosidan;)

Fast kontraster kan ju vara kul. Jag visar på en i tråden "Kärlek" under No words. Fler kommer nog där i framtiden.. Kontrast är förresten fel ord, men jag ska iaf försöka se fler No Wordstrådar från olika vinklar. Haka på där:)
 

bEPH

Aktiv medlem
Jag tycker ju att Arleklints start var lysande, jag tycker att forumet har en klar uppgift.
Fotografer borde ju kunna uttrycka vad de vill ha sagt i bilder, om inte annat är det bra träning att göra det.
 

afe

Aktiv medlem
Jag tycker också det finns en poäng. Typen av trådar kan ju bl.a. likna de i No Words, med skillnaden att bilderna kan kommenteras av både fotograf och betraktare.
 

lottawe

Aktiv medlem
AFE skrev:
Jag tycker också det finns en poäng. Typen av trådar kan ju bl.a. likna de i No Words, med skillnaden att bilderna kan kommenteras av både fotograf och betraktare.
Men då är du inne på dialoger där ord är med ändå?
Eller?

Jag är för forum med bildfokus, men väldigt gärna ett forum där bilddiskussion är tyngdpunkten. Utan ord blir det ingen diskussion..
 

afe

Aktiv medlem
Jag är helt med på det där med ord. I no words saknar jag ofta kommentarerna, och de borde kunna bo här.

Att tråden Fotografer in action inte längre platsade i No words trodde jag delvis berodde på att bilderna kommenterades - inte bara på att Janne förekommer flitigt både framför och bakom kameran.

Här tycker jag alla ska få posta hur många bilder de vill i en tråd, och det ska vara helt fritt att kommentera hur som helst.
 
ANNONS