Annons

för mycket porrbilder på fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

raderad medlem

Aktiv medlem
Efwa skrev:
Men glöm för guds skull inte individen. Jag tycker att Åsa givietvis har rätt i att precis som jag säga sin åsikt om förtryck och nedvärdering. Men skyll det inte på männen. Jag anser att kvinnans största brist är att skylla på andra istället för att ta tag i saken. Då menar jag givetvis inte brott, som våldtäkt och misshandel.
Vet inte om inlägget var riktat direkt till mig, men jag har i alla fall aldrig skyllt något på männen. Vem är det egentligen som skyller på männen? Tyvärr så verkar det som att många är så uppretade från början att de missförstår.

Efwa skrev:
Jag ber er INTE glömma vad Åsa sagt jag ber er höra MIG också. Vill jag tycka om den bilden så har jag rätt till det, utan att höra att jag är en tyrann eller inte vill kvinnans bästa.
Absolut Efwa! Här är vi helt överens. Tycker det är facinerande att vi har så olika åsikt, och det är viktigt att alla får komma till tals utan att behöva bli kallade varken "patetisk feminist", "kvinnoförnedrare" eller "tyrann".

Men om du säger att bara vissa kvinnor är värdiga representanter för kvinnosläktet så tycker jag att du gör kvinnosläktet en otjänst. Att alla är olika är en tillgång och alla har vi vårt syfte.
 

Efwa

Aktiv medlem
ace skrev:


Vet inte om inlägget var riktat direkt till mig, men jag har i alla fall aldrig skyllt något på männen.
Nej det var inte riktat till dig.
Hade det varit riktat till dig så hade jag hoppats att jag skulle vara mer tydlig på den punkten.
 

Johan Okker

Aktiv medlem
Åsa,
Jag vet inte om de bilder du anför som exempel skulle kunna anses som varandes just "porr". Jag ser dem som ointressanta, ganska smaklösa inte helt sällan tekniskt torftiga bilder (som i vissa fall tycks behövas manipuleras med en renderad bakgrund för att bli mera intressanta) av typen "oj-(höhö)-grabbar-titta!-hon-har-faktiskt-två-bröst". Generellt sett tycks det vara vissa fotografer som har nischat sig mot att just konstatera att de kvinnor de plåtar faktiskt har (hör och häpna) TVÅ bröst och verkar vilja visa dem.

 

Nw2

Avslutat medlemskap
Rekord ?

kan det vara det forum som sträcker sig längs i sidor ? Kan detta vara ett nytt rekord ? Någon som vet?

NIKLAS, redan medlem
 
ANNONS