Annons

Tolka låttitlar

Produkter
(logga in för att koppla)

Jexxi-V

Medlem
Har precis börjat med ett fotoprojekt där jag tänkte tolka olika låttitlar genom foton.
Sen kom jag på att det kunde bli kul om man körde det i forumet här, så jag kör!

Enda reglerna är att du måste tagit bilden själv och att du självklart skriver ut låttitel samt artistens namn. :)

Så, jag passar på att börja med Road to nowhere - Bullet for my Valentine.
 

Bilagor

afe

Aktiv medlem
Kul idé för ett fotoprojekt! Jag har flera gånger passerat ett järnvägsspår som slutar i ett buskage som jag tänkt fotografera, men har aldrig haft tid att göra det. Nu blir det ju fånigt om jag tolkar samma låttitel som du med samma typ av motiv, så jag får komma på nåt bättre :)
 

afe

Aktiv medlem
Jag gissar att det går ut på att först komma på en låttitel, och sedan göra en bild som passar, och inte fuska med gamla bilder? :)
 

Jexxi-V

Medlem
Gamla bilder eller nya bilder spelar ingen roll, bara de passar ihop med tänkt låttitel :)
Dock blir det ju lite roligare och mer utmaning om man tänker ut låttitel först och sen går ut och fotar ;)
 

Leaflet

Aktiv medlem
Skön ide!!!! Vilken befrielse mot alla dessa Sonytrådar som ballat ur totalt! Jajemän, jag är på, bilder kommer!
 

PeterEskilsson

Aktiv medlem
Kul idé för ett fotoprojekt! Jag har flera gånger passerat ett järnvägsspår som slutar i ett buskage som jag tänkt fotografera, men har aldrig haft tid att göra det. Nu blir det ju fånigt om jag tolkar samma låttitel som du med samma typ av motiv, så jag får komma på nåt bättre :)
Du kan ju byta artist. Road to nowere finns också med Springsteen, eller varför inte Talking Heads;)
 
ANNONS