Annons

Fast Stone vill inte hitta mitt E-post program ( Enkla Outlook )

Produkter
(logga in för att koppla)

Bengf

Aktiv medlem
Vet ej om der är rätt tråd, men jag kör med problemet, med Windows 7-8 fungerade Fast stone Image Viewer vad gäller att välja bilder och skicka med E-post, har gillat smidigheten med programmet. Tog hem programmet som jag inte använt på ett tag, använde mycket förr som sagt. försökt olika möjligheter som att Synkronisera inställningar som hjälpen hänvisar till, men där kommer det inte upp några vettiga alternativ, brandväggen har inte med programmet att godkänna vad man vill släppa igenom, men fungerar att ta emot bilder och övrig hantering, kommer upp ett meddelande om att Fast Stone inte har kontakt med det Outlook ( enkla som jag använder )
 

HenryB

Aktiv medlem
Alternativt så högerklickar du på din bild i utforskaren och väljer "send to" och sen "mail recipient".
 

Bengf

Aktiv medlem
Alternativt så högerklickar du på din bild i utforskaren och väljer "send to" och sen "mail recipient".

Ja gör nått liknande, flyttar bilden till vad jag kallar bilder, sedan får jag börja på ett brev, och där välja filer, då kan jag hämta bilden från mitt lagringställe Bilder ( fins så klart flera alternativ att skicka bilden till )- lite märkliga är att jag kan inte högerklicka ens från mitt Bilder ( kan ej acessoera till ett E-post program kommer det upp ett meddelande )- men går fint att hämta bilden om jag först börjar på ett mail.


Inga jätte problem, men förr var det så himla smidigt, undrar om inte Micro soft bråkar på något sätt, inga problem med Windows 7-8 som sagt tidigare.


Tack för ideér.
 
ANNONS