Annons

Nikon D600

Produkter
(logga in för att koppla)

Falumas

Aktiv medlem
2st SD-kort det hade jag velat ha i min D800. Avsaknaden av USB3.0 och upplösningen är nog det enda jag skulle sakna med en D600 som verkar vara en riktigt kompetent kamera.

/Karl
 

TRG

Aktiv medlem
Ett nytt batterigrepp har också lanserats, jag hade gärna använt greppet från min D7000 :). D600 kommer nog också att kännas för liten i mina händer ... En D600 + batterigrepp blir väl inte särskilt mycket billigare än en D800. Min D7000 vill jag helst inte använda utan batterigreppet, så i praktiken är den inte särskilt liten och lätt.
 

TRG

Aktiv medlem
Startade en ny D600-tråd eftersom jag tyckte att spekulationer utgående från rykten blir rätt ointressanta så snart en kamera har offentliggjorts. Men ifall det strider mot gängse praxis här på Fotosidan så kan tråden gärna stängas. Nu diskuteras D600 i två olika forumtrådar, och det kanske inte är så lyckat.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Startade en ny D600-tråd eftersom jag tyckte att spekulationer utgående från rykten blir rätt ointressanta så snart en kamera har offentliggjorts. Men ifall det strider mot gängse praxis här på Fotosidan så kan tråden gärna stängas. Nu diskuteras D600 i två olika forumtrådar, och det kanske inte är så lyckat.
. Bättre att stänga den andra tråden och börja rent här
 
ANNONS