Annons

Studenten / Balen 2012 - Lyckades jag!?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonsson_P

Aktiv medlem
Filmen bjuder på studenttåget, fotograferingen, röda mattan, middagen och det bästa: dansgolvet!

http://www.youtube.com/watch?v=VvxzCIKuR-8

Tack till:
Bromangymnasiets Studentkommitté 2011/12.
Gossip Salongen.
Alla som deltog.

Musik:
Feel So Close - Calvin Harris.

Kamera & Utrustning:
Canon 600D + Tokina 11-16 & Sigma 30.
Glidecam HD 2000.

Filmat & redigerat av:
Patrik Jonsson - UD Pictures.



Önskar gärna få kritik - både positiv och vad jag kan förbättra!
 

easyrider

Aktiv medlem
Tycker du har lyckats jättebra med att fånga studenten/Balen. Du visade på stämmningen och förmedlade en känsla av glädje men kanske också en anning vemod.
 

Allemyr

Aktiv medlem
Riktigt bra. Ngt som jag gillade mkt var i slutet när det var oskärpa samtidigt som testen/crediten togs upp.

Sedan är det ju en smaksak hur mkt man vill jobba med kurvor vad man vill uppnå, men det är ju väldigt naturtrogna färger vilket kan vara bra.

Glidecamen gör ju riktigt bra jobb, men man kan nog lägga hur mkt tid som helst på å lära sig den:) öva på!

Tycker du ska vara mkt nöjd!
 

solojoni

Medlem
Hur snyggt som helst! Du har verkligen lyckats med både filmning och redigering! Låten passar mer än utmärkt och du har verkligen jobbat med att få ihop tempot i låten tsm med filmen. Filmen ger dessutom mycket inspiration, iaf till mig!

Så måste bara fråga, är det värt de 5000 som man får ge för en glidecam?

Annars fortsätt på samma sätt som du redan gör!

mvh Jonas
 

Jonsson_P

Aktiv medlem
Hur snyggt som helst! Du har verkligen lyckats med både filmning och redigering! Låten passar mer än utmärkt och du har verkligen jobbat med att få ihop tempot i låten tsm med filmen. Filmen ger dessutom mycket inspiration, iaf till mig!

Så måste bara fråga, är det värt de 5000 som man får ge för en glidecam?

Annars fortsätt på samma sätt som du redan gör!

mvh Jonas
Tack så mycket för det! Angående frågan om det är värt det. Har man dem pengarna till övers så tycker jag det. Även om det är allt annat än lätt att hantera dem. Bra mycket svårare än jag trodde!
 
ANNONS