Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med Japan photo

Produkter
(logga in för att koppla)

Rijad

Aktiv medlem
Hej,

jag undrar om nån av er har fått liknande problem som jag har nu med leveransen från Japan Photo.
Jag köpte ett Phottix mottagare för blixt av Japan Photo när det var Black Friday. Betalning gick genom, fick en bekräftelse via mail och sen dess har inte hänt nåt mer. Jag har ringt 9 ggr kundtjänst och butiken i Gbg men ingen svarar klart vad är problemet. Alltid de tar ordernummer, namn och mobilnummer och sen säger de de ska ringa. Men, de ringer inte. Jag skickade två mail till kundtjänstens mailadress och till kameraavdelningen men inget svar. (iför sig mail till kundtjänsten har jag skickat idag).
När jag frågade kundtjänsten vet de vad har hänt med produkten, de svarade NEJ.
Förra veckan de lovade att de ska skicka nytt beställning och idag de vet inte vad har hänt.
Jag sa att de betalar pengar tillbaka, men det har de inte heller gjort.
Jag tror att imorgon när jag ringer igen de kommer inte heller veta mer än idag.

Nån som har tips hur jag kan lösa detta?
Tacksam för tips!
 
ANNONS