Annons

Vad tycker ni om dessa två 'oväder' bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

magnus67

Aktiv medlem
Off off topic:
"What we experience, is not nature itself but nature according to our method of questioning."
Werner Heisenberg
 

MrColon

Aktiv medlem
Hej!

Jag har läst i princip alla inlägg nu, och det är ju väldigt fantasivida diskussioner och åsikter ni har.

Sen tackar jag för dom mer seriösa svaren jag har fått och tänker göra så som första inlägget sa att jag skulle.

En moderator eller admin får gärna ta bort denna tråd.

PS: Varför jag heter Colon är för att jag heter Kulo i efternamn, och mina polare kallar mig Colon. :)
 

Segeson

Aktiv medlem
MrColon skrev:
Hej!

Jag har läst i princip alla inlägg nu, och det är ju väldigt fantasivida diskussioner och åsikter ni har.

Sen tackar jag för dom mer seriösa svaren jag har fått och tänker göra så som första inlägget sa att jag skulle.

En moderator eller admin får gärna ta bort denna tråd.

PS: Varför jag heter Colon är för att jag heter Kulo i efternamn, och mina polare kallar mig Colon. :)
Din stackare, medlem på Fotosidan i en dag och första inlägget ballar ur totalt, dock inte pga dig.
Bry dig inte om tjafset utan kör vidare bara.
Ladda upp lite bilder i din profil, släng upp dom i kritikpoolerna om du vill veta vad fotosidanfolket tycker.
Å du, ditt smeknamn är inte ett dugg konstigt, när jag var i din ålder kallades jag "Segis", hur kul var det???
 

MrColon

Aktiv medlem
Segeson skrev:
Din stackare, medlem på Fotosidan i en dag och första inlägget ballar ur totalt, dock inte pga dig.
Bry dig inte om tjafset utan kör vidare bara.
Ladda upp lite bilder i din profil, släng upp dom i kritikpoolerna om du vill veta vad fotosidanfolket tycker.
Å du, ditt smeknamn är inte ett dugg konstigt, när jag var i din ålder kallades jag "Segis", hur kul var det???
Hej!

Äh, det är bara pjosk! ;)
Inte så farligt att tråden spårade ur, många trådar har spårat ur i mitt liv, sånt som händer.
Jag hade tagit illa vid för 2 år sedan, men nu har jag lärt mig hur internet fungerar, och det är sånt man får ta. :)

Många tåg spårar ur också, men tågföretagen ger inte upp. :)

Sen gillar jag mitt smeknamn! Men jag förstår hur du menar.

Jag har ju bara grundmedlemskap så jag kan inte ladda upp så många bilder.
Sen måste jag fota mer än vad jag gör... är så slö, tar bilder allt för sällan. (1 dag i veckan, kanske mindre)
Men jag lär mig allt mer och mer, igår tänkte jag "men nu kan jag med min kamera nästan helt och hållet", men så blev det en "aha" upplevelse då jag fotade lite i en lekpark.

Bilden blev så jätte fin, men jag lärde mig mer om hur jag ska få fram starka färger:
http://img157.imageshack.us/img157/2586/lekpark2bc4.jpg

Sen på vägen hem så lekte jag med bakspegeln (och det var ju skoj =)):
http://img84.imageshack.us/img84/5863/bilutsiktrr7.jpg

Dock inte heller någon snygg bild heller, men det är alltid kul att testa nya grejer och lära sig sin kamera mer och mer.
Jag ska ladda upp nån snygg/fin bild jag tagit nästa gång jag kan ladda upp en bild i min fotosida.
 
ANNONS