Annons

Vad sker här på FS?

Produkter
(logga in för att koppla)

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Arleklint skrev:
Det jag sagt är att listan antingen skall bort, eller att återspegla hela bilddiskussionen.
Möjligen har du sagt så, men jag har också hört argumentet att den skall bort för att den premierar och lyfter fram bilder som redan fått kommentarer, så att de får ännu fler kommentarer. Det var det jag avsåg.

Den listan kan aldrig "återpegla diskussioner" egentligen, den tar ju bara de senaste kommentarerna i tidsordning - det går inte att följa en diskussion via den. Däremot kan den förståss leda en till bilder som verkar kommenteras på intressanta sätt.

[/B]Vart tog "okommenterade bilder" vägen? [/B]
Den finns kvar i menyn. Men jag skulle lägga till fler funktioner i nya filtreringsfunktionen, såsom "Se endast okommenterade".
 

jkene

Aktiv medlem
Jag håller också med Janne, antingen tar man bort hela listan eller så låter man svarskommentarerna vara kvar, den har inte blivit bättre av denna förändring.
 

lottawe

Aktiv medlem
.....den har inte blivit bättre av denna förändring.
Näe, den fyller fortfarande ingen nödvändig funktion, så bort med den:)

Att följa bilder man kommenterat och vill se svar på är ju inte alls svårt. Det finns både möjlighet att bevaka bild samt möjlighet att kolla tillbaks genom sin sida på kommenterade bilder. Borde vara mycket effektivre att använda de sätten för att följa svar än att sitta och glo i senastelistan efter svaren.
 
ANNONS