Annons

Alienslem, giftalger och monsterflugor

Produkter
(logga in för att koppla)

TTG

Aktiv medlem
evalisen skrev:
På det andra du skrev, så tror jag att väldigt många gör ungefär som jag. Det tycker jag att jag har märkt på många av dom kommentarerna som skrivits på mina egna bilder.
Mjaaa Jag tycker nog snarare att dina bilder är exempel på precis det jag säger. Du måste hålla med om att det finns en stor del "instämmer med föregående talare"-kommentarer där. Inget fel i det iofs och dom kan ju fortsätta att komma men då först efter en vecka.
 

evalisen

Aktiv medlem
Om det är så att senaste kommentars länken är väldigt populär, och många går den vägen och läser kommentarer som skrivs.
Så tror jag det blir en förlust för fotosidan att ta bort den.
Men detta tror jag Christer och David kan se lätt i sin statestik.

Jag skulle ju personligen aldrig ta bort den sida som är mycke populär på någon av mina egna hemsidor.

Tomas - Har du läst alla mina kommentarer?
För det har jag... efterson jag fått dom. Och det är ofta under dessa år som jag fått uppfattning som jag skrev tidigare. :eek:)
 

cecber

Aktiv medlem
Läser igenom era spännande förslag på förbättringar och de är säkert bra, men jag har två frågor:

*Bryr ni er verkligen SÅ mycket om vem som har tagit bilden? Är det avgörande för om man kommenterar eller ej? Och skulle man verkligen slänga iväg en kommentar bara för att få se vem som tagit bilden. (Och hur funkar det när man går in på någons sida, måste man ha kommenterat någon av fotografens bilder för att kunna se fler bilder??)

*Tror ni verkligen att det går att koda alla dessa regler och undantag på ett smidigt sätt? Jag tycker att det verkar vara väldigt komplicerat.
 

evalisen

Aktiv medlem
Cecilia, jag kan svara för mej.
Nej fotografen har ingen betydelse för mej... jag kommenterar hej vilt överallt. :eek:)
Fast genomtänkt såklart.

Nej jag skulle inte slänga iväg en kommentar bara för att se vem som tagit bilden, så nyfiken är jag inte.

Återigen jag tittar på bilden mer än namnet på fotografen, jag har jäkligt svårt att komma ihåg alla namn dessutom, men däremot känner jag ofta igen bilderna. :eek:)

Kodning är jag inte så bra på, men jag har tron att allt går om man vill. :eek:)
 

Tomasz

Aktiv medlem
Förlåt, men jag måste skaka lite på den här tråden eftersom jag nyss kommenterat på en bild som kanske är av typen som TS ogillade om jag förstår det rätt.
Det var roligt att följa tråden när det begav sig och jag undrar om ämnet kanske inte är något att orera över nuförtiden?
 
ANNONS