Annons

Bästa bilden någonsin av dig!

Produkter
(logga in för att koppla)

picturelotta

Ny medlem
Min bästa bild

Hejsan!
Den här bilden tror jag är min bästa fantasibild.
Jag betraktar mig nog som nybörjare. Har fotat i ca 2 år snart. Men alla på FS är ju sååååååååå duktiga.
 

Bilagor

petsematary

Aktiv medlem
när jag läser denna tråd ångrar jag att jag inte beställde en systemkamera tidigare så jag kunde fotat det otroliga norrskenet i stugan i höga kusten i oktober. satt i utebadet och drack bärs och kollade på himlen. otroligt, nästa gång det händer ska jag ha kamerajäveln där också.
 

Picture

Aktiv medlem
Usch vad svårt...

Den här är jag rätt nöjd med, men det känns hopplöst att välja egentligen... favoriterna kommer och går och jag tror att känsloläget man befinner sig i just för tillfället avgör vad man tycker bäst om...


Höst i Borgvik
 

thompan

Aktiv medlem
Många fantastiska bilder.
Själv känner jag att jag aldrig blir riktigt nöjd, men att jag fått fram något genom att prova någon nytt(för mej alltså). då kan jag känna mej ganska nöjd, men ändå känner man att man kunde gjort lite mer. har ingen bild som jag kan lägga upp här, men som sagt, kul att se och inspireras av alla fina bilder!!!
 

peterA

Aktiv medlem
Jag har börjat testa annat än naturfotografi under hösten. Försöker hitta sätt att påverka andra som tittar och ser på mina bilder. Mitt första försök är Malmskillnadsgatan som jag är rätt nöjd med i sin avskalade framtoning och att den spelar till betraktarens fantasi.

peterA
 

.Z.

Aktiv medlem
Den bästa jag har tillgänglig digitalt är helt klart DENNA.

Jag har några dior som kan matcha men det bästa med exemplet ovan är att jag aldrig blir less på den. Finns tyvärr bara här på FS + på en A4-kopia här hemma hos mig. Originalfilen är borttappad vid en krasch. Ja jag vet, slarvpelle där :)

//Larsa
 
ANNONS