Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)

sattanius

Aktiv medlem
Ojojoj, här har man missat en hel del!

Jag har suttit i Paris nu i en vecka och därför inte kunnat följa tråden. Fick ett mess av sambon hemma i Malmö att jag kommit in! Hurra för mig!

Hoppas det finns några lägenheter kvar till mig =). Var är billigast att bo tror ni?

Grattis till alla oss, och lycka till alla reserver!
 
Grattis Sarah!

Äntligen en tjej :)

Jag har en etta med kokvrå på Fasanvägen för 2 000:- per månad. Jag tror att det enda sättet att komma billigare undan är att bo kollektiv nära skolan. Visst kostade det 1 600:-? Eller bo tillsammans med någon annan kanske?
 

sattanius

Aktiv medlem
Det borde väl släppas fler lägenheter snart nu när terminen tar slut?!!
Vilken hemsida kollade du upp lägenheten på?

Jag addade dig på msn...
 
På Västerviks bostadsbolag hade dom redan fått upplysningar om de lägenheter som skulle sägas upp. Så där tillkommer det inte många. Tyvärr.
Men det är inte försent ännu! Ring dom bums!
 

viiktor

Aktiv medlem
Det är ingen av er som gått igenom uttagningsprocessen som skulle vilja sammanfatta lite?
Typ vad dom tittar mest på, och hur man bör gå tillväga för att ha störst chans att bli antagen.

/Viktor - Gamleby 2007 ?
 

sattanius

Aktiv medlem
Ni som ska flytta till Gamleby, har ni kollat upp vad man kan få för bredband? Är det någon som ska bo på Åbyhöjden?
 

grasnycheck

Avslutat medlemskap
jäsiken..
jo jag ställde mig i kö nu i helgen.. :/ Så var ska man bo om inte på fasanvägen? tvåorna på åbyhöjden känns ju inte så lockande..
 

kardon

Medlem
borde man skaffa bredband egentligen?
känns som att man ändå sitter på skolan 24h om dygnet :)
eller har jag missat något viktigt?
 

sattanius

Aktiv medlem
Det finns 1:eek:r på Åbyhöjden också. Där får jag bo =). Jag har planlösningen på min mail som jag kan skicka ifall nån vill. Bara hojta!
(Hyran ligger på 1878:- för en 1:a med kokvrå, och jo..alla på fasanvägen är uppbokade =( )
 
ANNONS