Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nya kommentarer?

Produkter
(logga in för att koppla)

aceeo

Aktiv medlem
På min egen sida finns ju statistik över antal kommentarer som lämnats och erhållits

Ibland ökar denna utan att jag för den delen kan se de nya kommentarerna överst i listan, var finns de nya kommentarerna då?

Igår när jag loggade ut hade jag 273st, idag när jag loggade in hade jag 275st, ändå är det samma kommentarer bland de 10 första.......

Är det fel i statistiken eller händer det att kommentarer läggs in bakom de nya på något vis

// Anders
 

aceeo

Aktiv medlem
Nu hände det igen, idag inloggad tidigare under dagen, senaste inlägget gjort strax efter 20.00 - 285 kommentarer, nu inloggad och 286 kommentarer, men ingen ny ibland de första

// Anders
 

aceeo

Aktiv medlem
clindh skrev:
20:00?
Den senaste kommentaren fick du 17:41 idag.
Jo precis, men mitt senaste inlägg i någon debatt var strax efter 20.00, vilket gör att jag då var inloggad vid den tidpunkten(skrev lite oförståligt) 285 kommentarer

Därefter en paus och återkom när jag skrev förra inlägget, och då hade jag enligt förstasidan fåt 286 kommentarer, utan att någon ny hade kommit dit.....

// Anders
 
ANNONS