Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Hankki

Aktiv medlem
Vet att det inte skall vara kommentarer här men....
Vet inte var dom skickar dessa ifrån men eftersom frakten är 0 till USA och 10 till Sverige ( samt andra priser i alla andra Europa länder ) så bör man ju tänka på att det kan tillkomma tull och moms och andra avgifter om dessa skickas från ett land utanför EU :)
Mats
Står ju inkl 19% VAT så troligtvis tyskland.
 

foto_nooben

Medlem
Hej.

Idag slog jag till på en Canon 70D + 18-135 STM hos Rajala för 10 499 kr. Ett pris som är 1500 kr billigare än Fotokungen som är närmast vettiga butik på prisjakt.

Utöver detta kitet så skickade Rajala med ett Canon 50/1.8 STM gratis. Och det är ju iaf en 1 000 kr till! Ett objektiv som dessutom ochså låg i min shortlist! Tomten kom tidigt i år!

Egentligen var jag bara ute efter huset, men tyckte just den här kit-dealen var bra så jag slog till.

Oj vilken lång helg det kommer bli nu att vänta på paketet! :D

(I dag har jag en 1000D från 2009 och detta känns som ett bra steg)

MVH //
Fredrik
 

gunnar_g

Ny medlem
någon som vet om det bara gällde idag? verkar finnas kameror kvar men priset har nu hoppat upp. jag som var sjukt sugen på en!
Jag såg den tidigare också, men nu verkar den ha försvunnit från deras svarta-fredags-lista. Tyvärr tror jag att chansen har missats. De skrev i förväg att de skulle lägga ut nya erbjudanden under dagen och, antar jag, plocka bort vissa samtidigt.
 

Bjuhren

Aktiv medlem
Jag såg den tidigare också, men nu verkar den ha försvunnit från deras svarta-fredags-lista. Tyvärr tror jag att chansen har missats. De skrev i förväg att de skulle lägga ut nya erbjudanden under dagen och, antar jag, plocka bort vissa samtidigt.
verkar som att så är fallet, får helt enkelt hålla utkik under helgen och se om jag får ytterligare en chans.
 

nbottning

Aktiv medlem
Köpte min första "riktiga" kamera på MediaMarkt nu på "Black Friday"

D7100 för 5995:-

Försökte köpa objektiv 35/1,8 för 99e på rajala.fi men där gick det så segt så det blev
hos cyberphoto för 1290:-

Kändes vettigt
 

Hankki

Aktiv medlem
Lexar 32GB Professional 1066x CompactFlash

Visste inte att det också fanns en diskussionstråd av denna så jag postar här också.

Lexar 32GB Professional 1066x CompactFlash Memory Card (UDMA 7) för 39,99$ ännu idag från B&H. Välj att betala skatter senare så finns "DHL saver" fraktalternativ för 8,91$ (till Finland). Finns inte i lager för tillfället men inom 7-10 dagar. Beställde just 2 st som blir ca 105€ inkl moms mot 79€/st + frakt för billigaste i finland.

http://www.bhphotovideo.com/c/produc...o_compact.html
 

ErlandH

Aktiv medlem
Cdon.se ger 10 procent i rabatt på Tamronobjektiv idag och har, såvitt jag kan se, vettiga priser från början. Billiga micro-Sd-kort också.
 

bach7617

Aktiv medlem
många bra fotoappar till kampanjpris

På app store finne det nu många fina fotoappar till kraftigt reducerade priser.
T ex Affinity Photo, Affinity Designer, Aurora HDR, Colorstrokes, FX Photo Studio, Intensify, Snapheal, Tonality.
 
ANNONS