Annons

"Mitt år" - fotoutställning av Terje Hellesø

Produkter
(logga in för att koppla)

xavslut

Avslutat medlemskap
Alla medlemmar på Fotosidan är välkomna!

Lördag 9 juni kl 14 på Kvarnen i Söderhamn.

Vernissage på min nya utställning "Mitt år". Då får ni se samtliga 365 bilder från 2006 på väggarna.

Eva Tjernström, kommunalråd här i Söderhamn, har invigningstal.

Öppet varje dag 12-17.

Utställningen pågår till och med 8 juli.

Kanske ses vi där?

mvh Terje
 

SEL

Medlem
Hej Terje, det vore roligt att se en sådan stor fotoutställning, men tiden räcker inte till tyvärr. Jag är säker på att du får många besökare. Lycka till.

Mvh Sam
 

elbe

Avslutat medlemskap
Jag och min vän här på FS kommer nu på söndag. Det ska bli spännande att se din utställning...
/Leif
 

2L8

Avslutat medlemskap
Du är en stor inspirationskälla Terje! men tyvärr bor jag 25mil bort och har inte möjlghet att komma ner! Men det hade varit roligt att få se utställningen!
Du ska inte komma upp mot dalarna nån gång?
/mvh
Magnus
 

Graal

Avslutat medlemskap
Har heller ingen möjlighet att se utställningen. Min semester börjar den helgen den slutar och då är jag upptagen med arrangemanget för en orienteringstävling. Annars brukar vi leta upp sådant med fotoanknytning under semestertid och då kunde man kanske börjat med en liten resa uppåt landet och tittat in då. Tror inte det blir brist på besökare, men det skulle varit roligt att se bilderna där. Önskar lycka till och hoppas på en bra feedback från de som kommer dit!
Hälsn, Nils.
 

xavslut

Avslutat medlemskap
Jag är lugn som en filbunke... *ljug*

Pust... Nu är allt klart inför vernissagen. Undrar bara vad jag glömt (vet att det alltid är något)

Tror faktiskt att det kommer rätt många - recensionen i dagens hälsingetidningar var ju inte fel precis... :)

Det blir endel långväga gäster också här från FS.

Sten: Du och Gunilla är alltid välkomna, det vet du. Särskilt Gunilla! ;))

Ni är välkomna alla! Åtminstone bjuder vi på god cider. :)
 

Chano

Aktiv medlem
8 juli sista..hade varit jätteskoj att få se. Att få se en enda fotoutställning alls skulle ge mig ståpäls.
Och den där skulle jag gärna vilja se.
Komer den i bokform ?
Nåja..bäst vad det är så poppar man upp i Söderhamn.
Ska i alla fall tipsa mina vänner i Söderhamn.
Vilket jävla friskt prodjekt.
Mvh/-Anders
 

bildsten

Aktiv medlem
Sådär, nu har vi varit där.
Det är en överväldigande fotoupplevelse, en manifestation av kreativitet och vilja och en stor inspirationskälla.

Projektet har genererat omkring 85 000 bilder, det är många gånger fler än jag har hunnit med fast jag fotograferat i 46 år och varit en ganska flitig amatörfotograf.

På bilden inviger komunalrådet Eva Tjernström utställningen. (det är Terje som är närmast kameran, om ni inte känner igen honom; han har låtit klippa sej!)

Och cidern var god, men det var lite lite i glasen, vi har sådär 28 grader i Söderhamn idag.

Ta er till Söderhamn och se utställningen. Söderhamn är en trevlig sommarstad och här kan ni hitta olika sätt att bo och bada och åka båt när ni sett utställningen:
http://www.turism.soderhamn.se/
 

Bilagor

Kiffe

Aktiv medlem
Hoppas!

Terje skrev:
Ingen?
Av 90 000 medlemmar?
Tja Terje!
förhoppnings vis kan jag komma och kolla, om inte för att se dina fantastiska bilder så för att få inspiration :) Tyvärr är jag dock för ung för ett korkort och behöver någon som kan skjutsa mig, men jag håller tummarna på att jag kan komma! Ha de//kiffe
 
ANNONS