Annons

Alla på FS fotograferar 7 augusti kl 08.07

Produkter
(logga in för att koppla)

Vevo

Aktiv medlem
mohei skrev:
Skallen är tom på fotoidéer. :-(
Jag kommer att skjuta där jag står kl.08:07. För det är väl det som kommer att vara behållningen och variationen bland bilderna. Ska man ge sig ut och göra en bild på "vanligt" vis så tappar det charmen. Nä ta bilden där du står (eller ligger)

mvh/Ove
 

xavslut

Avslutat medlemskap
Vill passa på att önska alla lycka till! Vad roligt att ni nappade på idén. Ju fler vi är, desto roligare blir det sedan att se variationen.

Själv tänker jag givetvis inte glömma det (kom ihåg, kom ihåg, kom ihåg...) - det skulle ju vara fruktansvärt pinsamt. Nu när jag kom på det från början...

Hehe!

Roligt att FS pushar på och att vi får en egen pool att lägga bilderna.

Som sagt: Lycka till allihopa! :)
 

Vevo

Aktiv medlem
Terje skrev:
Vill passa på att önska alla lycka till! Vad roligt att ni nappade på idén. Ju fler vi är, desto roligare blir det sedan att se variationen.

Själv tänker jag givetvis inte glömma det (kom ihåg, kom ihåg, kom ihåg...) - det skulle ju vara fruktansvärt pinsamt. Nu när jag kom på det från början...

Hehe!

Roligt att FS pushar på och att vi får en egen pool att lägga bilderna.

Som sagt: Lycka till allihopa! :)
Lycka till själv. Knyt en knut runt fingret och synka klockan i kameran med fröken ur ;=)

mvh/Ove
 

mohei

Aktiv medlem
NiklasÖ skrev:
Var är du/vad gör du?
Vad är specifikt med stället/tiden?
Vad gör dig nyfiken?

Behövs mer inspiration? Eller tänker jag inte tillräckligt kreativt?

Mvh!
// Niklas
Jag brukar sällan vara vaken kl 08.07. :)

Hmm, man kanske borde knalla ner i centrum i nattlinnet och plåta folks reaktioner. :)
 

PeaceFrog

Ny medlem
Det skulle vara bra att veta när jag som bor i finland ska ta min bild. när klockan är 8:07 i sverige, eller här? Det verkar vara lite oklart... Borde kanske ta på båda tiderna för att vara på säkra sidan..
 

Flahultarn

Aktiv medlem
Har min bild klaar i huvudet nu! Tyvärr hade jag gärna imroviserat imorgon istället men som det nu blev är det givet var jag ska ställaa upp kameran. Har försatt mig i en jobbig situation som måste hängas ut till allmänt beskådande ;-)

8:07 ska det skjutas! Dessförinnan sova gott!
 

xavslut

Avslutat medlemskap
Klockan 08.07 Svensk tid.

Tanken är att alla ska trycka av SAMTIDIGT - oavsett var i världen man bor.

Inget annat!
 

Gurra G

Aktiv medlem
PeaceFrog skrev:
Det skulle vara bra att veta när jag som bor i finland ska ta min bild. när klockan är 8:07 i sverige, eller här? Det verkar vara lite oklart... Borde kanske ta på båda tiderna för att vara på säkra sidan..
ja, verkar råda delade meningar om det... helgardera :)

edit: svar från bossen ovan visst... :)
 

PeaceFrog

Ny medlem
Bra! Då fick jag en extra timme sömn :)

Verkligen rolig idé! Ska bli intressant att se vad som hände överallt den tiden.
 

heijne

Ny medlem
Vill bara meddela att man planerar att inviga Peking OS 080808 kl 08.08.08 dvs 080808-080808 detta eftersom 8 är en tursiffra i Kina. Lite kul trivia
 

Chano

Aktiv medlem
Hej
Jasså.... en morgonbild. Och nästan nu. Får gå och söka fram och damma av kameran.
Undrar vad jag gör då skottet ska tas..,..man är väl ingen som planderar så långt fram som en och halv timme.
Ska föröska komma ihåg det i en och en halv timme. :)
Mvh/-Anders
 

mohei

Aktiv medlem
Upp och hoppa nu alla morgontrötta typer (inklusive mig)!

Jag hade en chans till snygg morgondimma men den är på väg att försvinna nu.
 
ANNONS