Annons

Bästa bilden någonsin av dig!

Produkter
(logga in för att koppla)

Benganbus

Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Min filosofi är att inte fastna i vad andra har gjort, utan i vad jag kan göra.

Känn inte alla bilder som du ser omkring dig som nertryckande, känn dom som möjligheter och milstolpar.

Du skall förbi dom! Var är du idag?
Var jag är idag...! :)

Har sista året gått igenom mina svartvita neg..
och nu börjat titta litet i mina dia-lådor..
så här är jag väl idag...på nå't sätt! ;)
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/547271.htm
;)
 

Sonnaren

Aktiv medlem
alf109 skrev:
Är väl mest förtjust i gatu- och reportage-bilder, en typ av bilder som sällan drar till sig massornas jubel.
Så bra att du sa det så bra! Så jag bara behöver nicka instämmande för egen del....:)).
Us
PS. Men bästa bild? Då måste jag få fråga först: Bästa - för vilket ändamål? Alltså, om jag säger så här: Med tanke på årstid och stämningsläge kring den nu avklingande julen så tittar jag själv just nu gärna på denna: http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=164155&target=_blank och har den som skrivbordsunderlägg i datorn.
Men i morgon är det alldeles säkert någon annan som tilltalar mig mera.
DS
 
Senast ändrad:

MattiasL

Aktiv medlem
Jag har tre huvudsakliga motivområden, som ofta går i varandra: reportage, musik och porträtt.
Mina hittills bästa grejor i respektive område enligt mig själv:

Musik

Reportage

Porträtt

Bilden från Polen är väldigt känslosam för mig och vill helst att den ska ses i sitt sammanhang i albumet.
 

JimSlim

Avslutat medlemskap
Hmm

Det är egentligen en svår eller tom omöjlig fråga att svara på om man har tagit mkt bilder men den här bilden tycker jag är en av mina bästa bilder, eftersom ingen tittar in i kameran ( Och nej, Polisen i bakgrunden tittar inte in i kameran, vissa tror det, men om man tittar noga på min fysiska kopia hemma så tittar han på den kvinnliga polisen) strunt samma. Jag tycker jag lyckats fånga ett helt undebart ögonblick från demonstrationerna i GBG under Eu toppmötet.
Hennes blick.
Kompositionen är i min mening perfekt, allt stämmer.

Har svårt o förklara men denna är helt klart en av mina bästa!
Hade en EOS 30 med 17-35mm F2,8 om det intresserar ngn ;) Och TRI-X
/ Jim
 

Bilagor

ANNONS