Annons

Svårnavigerat

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej igen!
Jag ber om ursäkt men jag tycker Fotosidan blivit krångligare att använda.
Upptäckte en sak till när man sätter in en bild bland sina album så på höger sida har man ju haft möjlighet att välja om man vill lägga in den i en Bildkritik eller Mjukstart. Nu finns inte valet där utan man måste gå till Mjukstart och därifrån lägga in bild, varför?
Det står ju så här: Vill du efterlysa bildkritik på din bild?
Då skall du lägga in den i någon av Bildkritik-poolerna.
Men på min sida finns bara lägg in i bildkritik, inte mjukstart.
Jag tycker också att det borde finnas en markering som säger på ens egen sida att man fått ett svar på någon av frågorna man ställer här men det är svårt att få svar ibland också verkar det som eller är det bara för att jag inte förstår som ni inte orkar svara? Är ni alla fotoproffs här? Det är inte jag!
Jag skriver också numera "vet ej" där man ska fylla i om kamerans fakta för jag kan inte den när man skickar in bilder ibland. Och om man en gång fyllt i detta så borde det finnas kvar. Jag orkar inte leta fram fakta på mina lilla digitala kamera som är av enklaste modell.
Och ff. inget svar på varför inte ALLA tävlingar finns med i bilder och tävlingar?
Ja jag är lite sur....
Mvh
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag har läst denna men tyckte det mest var ett inlägg med synpunkter / känslor än frågor. Vad är det jag ska svara på?
 

Lintott

Aktiv medlem
Jag har läst denna men tyckte det mest var ett inlägg med synpunkter / känslor än frågor. Vad är det jag ska svara på?
"Upptäckte en sak till när man sätter in en bild bland sina album så på höger sida har man ju haft möjlighet att välja om man vill lägga in den i en Bildkritik eller Mjukstart. Nu finns inte valet där utan man måste gå till Mjukstart och därifrån lägga in bild, varför?"

"Jag tycker också att det borde finnas en markering som säger på ens egen sida att man fått ett svar på någon av frågorna man ställer här men det är svårt att få svar ibland också verkar det som eller är det bara för att jag inte förstår som ni inte orkar svara?"

"Jag skriver också numera "vet ej" där man ska fylla i om kamerans fakta för jag kan inte den när man skickar in bilder ibland. Och om man en gång fyllt i detta så borde det finnas kvar. Jag orkar inte leta fram fakta på mina lilla digitala kamera som är av enklaste modell."
Kan man inte där få det en gång sparat för sin kameramodell eller en enklare fylla-i-grej där man inte behöver fylla i allt detta?

"Och ff. inget svar på varför inte ALLA tävlingar finns med i bilder och tävlingar?"
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
"Upptäckte en sak till när man sätter in en bild bland sina album så på höger sida har man ju haft möjlighet att välja om man vill lägga in den i en Bildkritik eller Mjukstart. Nu finns inte valet där utan man måste gå till Mjukstart och därifrån lägga in bild, varför?"

"Jag tycker också att det borde finnas en markering som säger på ens egen sida att man fått ett svar på någon av frågorna man ställer här men det är svårt att få svar ibland också verkar det som eller är det bara för att jag inte förstår som ni inte orkar svara?"

"Jag skriver också numera "vet ej" där man ska fylla i om kamerans fakta för jag kan inte den när man skickar in bilder ibland. Och om man en gång fyllt i detta så borde det finnas kvar. Jag orkar inte leta fram fakta på mina lilla digitala kamera som är av enklaste modell."
Kan man inte där få det en gång sparat för sin kameramodell eller en enklare fylla-i-grej där man inte behöver fylla i allt detta?

"Och ff. inget svar på varför inte ALLA tävlingar finns med i bilder och tävlingar?"
1. Lämnar denna. De poolerna är urfasade.
2. Du får mail. Ingen annan markering
3. Google Chrome auto complete kan hjälpa dig fylla i såna saker igen. Så testa Chrome.
4. Det har jag svarat på i en annan tråd.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
När du fyller i nästa gång så kan Chrome komma ihåg till nästa gång om du slår på funktionen.
 
ANNONS