Annons
Gammal 2010-01-15, 11:08
atotowi

j777 skrev: Det där om att studentversionen inte går att uppgradera skulle jag vilja se en referens på. Vad jag hört så skall det gå men man får ingen studentrabatt på uppgraderingen utan betalar normalt uppgraderingspris. Det senare gör att det kan vara billigare att köpa ny än uppgradera om man fortfarande är student.
Det var den information jag fick från Adobe när jag skaffade CS3 när det var nytt. Men regler kan ju ändras
Gammal 2010-01-15, 11:23
j777

atotowi skrev: Det var den information jag fick från Adobe när jag skaffade CS3 när det var nytt. Men regler kan ju ändras
Eller så vet inte Adobe själva vad som gäller, när jag försökte hitta det på deras site så var det stört omöjligt.

Moderskeppet har en bra sammanställning på < http://www.moderskeppet.se/omstudentpris.php >. Men däremot är det förstås ingen garanti för att den är korrekt.
Gammal 2010-01-16, 02:47
alfin

Jonas,
vad är kostnaden för att uppgradera en studentversion till en kommersiell version? Kanske har du svaret där?
Gammal 2010-01-16, 17:48
j777

alfin skrev: Jonas,
vad är kostnaden för att uppgradera en studentversion till en kommersiell version? Kanske har du svaret där?
Jag har inte den siffran men jag har uppfattat det som att det är samma pris för uppgradering oavsett om det är student eller inte. Vilket troligen gör att det är ointressant om man fortfarande är student. Men kan mycket väl vara intressant om man hunnit sluta studera.
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:19.

Elinchrom ELB 500 TTL