Annons

Anledningen till varför man ska reka området....

Produkter
(logga in för att koppla)

henkrikroos

Aktiv medlem
Tänkte att något sånt skulle hända, jag var förberedd på det.
Men när jag väl fick se det var mina ögon stora som gamla vinylskivor och jag tänkte "NEJNEJNEJNEEEEJ".
haha, nä, fy fan säger jag :p
 

gatsu

Aktiv medlem
Inte nog med att han snubblar, hela han o båda kamerorna är ju under vatten helt o hållet med :S
Hoppas de blev nöjda med bilderna iaf :D
 

ztenlund

Aktiv medlem
Det beror ju på vem som har filmat och hur. Autofokus har ju en tendens att välja det närmaste objektet, vilket är fotografen.
 

Kijana

Aktiv medlem
Nog tror jag att videon är äkta, kan mycket väl tänka mig att videofotografen reagerat på stillbildsfotografens sätt att jobba och gärna velat visa på dennes oförmåga att jobba diskret.
Dessutom så har förmodligen videofotografen heller inte så många kameror att tillgå, utan han har bara en vinkel att jobba från. Och den sabbar "bröllopsfotografen" genom att ställa sig i vägen och köra "spray and pray".

Personligen är jag inte säker på att rekognoscering från bröllopsfotografens sida hade hjälpt, däremot hade han nog undvikit badet om han precis som videofotografen från början planerat vilka bilder han velat ta.
 

Kijana

Aktiv medlem
Den finns uppladdad på förstasidan här på FS, i varje fall om du klickar på artikeln om den aktuelle bröllopsfotografen.
 

Crille890622

Aktiv medlem
Och den sabbar "bröllopsfotografen" genom att ställa sig i vägen och köra "spray and pray".
den videon har legat och irriterat mig lite i tanken att han faktiskt står så otroligt nära paret.
som jag ser så har han canon och är de inte 70 - 200 2,8an eller 100 - 400 mm ? kan han då inte för böverlen stå där filmaren står, lite längre bort och lungt stå på en plats utan problem ?

personligen om jag skulle ha mitt bröllop, skulle jag inte vilja ha en fotograf jag hyrt in som matar sönder mina ögon 1 dm ifrån mig eller är de bara jag som är helt ovan vid att dom jobbar på detta sättet ?
 
ANNONS