Annons

www.foto-tip.pl

Produkter
(logga in för att koppla)

pet

Aktiv medlem
Bo Hansson (BIF-BigFoot) skrev:
Fick mina grejor idag.. Allt som var beställt.. så jag får anse dem som seriösa


Verkade intressant. Köpte du vertikalgreppet till D70:in. Om du gjorde det hur upplever du kvaliten och passformen på det??
 

Exiffen

Aktiv medlem
Har precis beställt och betalt en order hos foto-tip.pl
va leveranserna snabba från dem?
Längtar massor efter nmina nya leksaker...
 

Exiffen

Aktiv medlem
Fick delar av min order idag.
Försökt få tag på dem via mejl då den beställda och betalda blixten inte fann i lager vid beställnings tillfället.
Inget svar ännu men hoppas att blixten trots allt kommer snart då det nu på deras hemsida står att de skickat min beställning.
 

Exiffen

Aktiv medlem
ang. min blixt så satte de tillbaka pengarna för den , utan att meddela mig. så efter ett tag sände jag dem ett mail och frågade hur det blev med blixten.

:( nu har jag svårt att sätta av pengarna för en blixt så den får vänta igen...
 

Lintz

Medlem
Någon som handlat här på senaste tiden? Samt med vilken vald valuta?

Såg att priset varierar på vilken valuta jag väljer

Tex
http://foto-tip.pl/en/statyw-triopo-gt-3230x8c-w-zestawie-z-glowica-kulowa-b2.html

Triopo set tripod GT-3230X8C + B-2 ball head

PLN zł719.00 (forex 1,655.71 sek , XE 1,545.86 sek)
GBP £145.24 (forex 1,652.79 sek, XE 1,561.67 sek)
EUR €186.94 (forex 1,770.51 sek,XE 1,681.39 sek)

Kanske känns som att man jagar enstaka kronor när det ändå är ganska billigt jämfört med andra butiker som finns närmre. Host host *cyberphoto* samma kit 2 699 SEK.
 

BitterMelon

Aktiv medlem
Jag köpte exakt samma kit för några veckor sedan därifrån. Betalade i PLN (eftersom det är "native"-valuta borde det ju bli billigast). Rejält mycket billigare än lokalt. Det var krångelfritt.
 

Pippo

Aktiv medlem
Var inne i deras butik i somras eftersom vi lunchade på en restaurang mitt emot. Tyckte jag kände igen namnet och var bara tvungen att gå in och kika. ;)
 

BIF-BigFoot

Aktiv medlem
jag köpte "Tripod Triopo GT-3232X8C with monopod function" för några månader sen..
Kanonställe , fick en hel massa extra grejor för samma pris som i Sverige.

Noterade då också att det var billigast att betala i deras egen valuta..
 
ANNONS