Annons

Dags för skärpning i "Terjes Hörna"!

Produkter
(logga in för att koppla)

NiklasK

Aktiv medlem
varför lägger man in trådar om fotoväskor och tekniktips för nybörjare till Terje? Det finns ju forum för det!?!?!

För det första är det taskigt att Terje skall behöva sitta å svara på sådant som många kan lika bra och ta tid från frågor som experthörnan startades för; Att få kommentarer och tips från ett proffs på ämnet (naturfotografi)!

Sedan är det opraktiskt eftersom Terje måste godkänna ett meddelande för att det skall synas.

Jag tycker man skall tänka sig för innan man länger in sådana frågor där..
 

mipert

Aktiv medlem
Kanske kan admin ha ett automatsvar som de skickar med e-post om att ”lägg frågan i mer lämpligt forum” eller nått.

Fast trevligare uttryckt.
 

xavslut

Avslutat medlemskap
Visst är det roligt att få en mängd frågor från er, men jag känner ofta också att många frågor inte egentligen är riktade mot mig personligen.

Tycker att alla borde fråga sig själv först var de tycker frågan skulle passa in - som nu är det tråkigt att ofta måste skicka frågan vidare till andra forum...

Saknar för tillfället frågor som handlar om det jag egentligen sysslar med... (en pik till många av er...)

fotohälsningar
Terje
 

NiklasK

Aktiv medlem
Det ärinte så roligt att gå in på Terjes hörna och finna massa frågor om vilken kamera man skall köpa osv! När jag går in där är det för att få reflektioner och tips från nån som verkligen kan sitt jobb..
 

mipert

Aktiv medlem
Förrsten, är det inte Terje själv som ”godkänner” inlägg?

Varför inte bara skicka en e-post med ”lägg denna fråga i följande forum tack”.

Eller ha möjlighet att skicka till rätt forum direkt.
 
ANNONS