Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

8 augusti

Produkter
(logga in för att koppla)

mali0611

Medlem
nu är min bild också inlagd, otroligt vad många bilder som kommer intrillandes i snabb takt... KUL!

Väntar med spänning på alla andra bilder som kommer att komma, antar att majoriteten av bilderna kommer att komma inom ett par dagar.

*hoppas också på att det bli bok.
 

mali0611

Medlem
Mycket viktigt att kommentera. Det blir såå mycket roligare då...

Synd att du missade tiden Linnea! du får vänta ett år, en månad och en dag på nästa...

(Går ju egentligen att hitta ett finurligt datum hur ofta som helst, men hur kul blir det?)
 

psyco

Aktiv medlem
jag tycker 08/09/10 11.12 låter kul kanske inte behöver göra en bok av det men kul ide ändå. Jätte kul att se alla bilder vart enhel del :) köper självklart boken om den görs, la även mitt utbrända bidrag i bunten nu. Hitta inget bättre en den upp brända bilen :(
 

SiU

Aktiv medlem
Nu har jag som hastigast kikat igenom allas bidrag, jättekul och många fina bilder!
Själv rusade jag ut till mina veckogamla kycklingar och grep tag i en liten stackare som ser lite förskräckt ut då jag bombarderade den med blixtar under dryga minuten för att få nån någelunda lyckad bild ,-)
 

eyelashes

Aktiv medlem
psyco skrev:
jag tycker 08/09/10 11.12 låter kul kanske inte behöver göra en bok av det men kul ide ändå. Jätte kul att se alla bilder vart enhel del :) köper självklart boken om den görs, la även mitt utbrända bidrag i bunten nu. Hitta inget bättre en den upp brända bilen :(
08/09/10 11,12 tycker jag låter jäkligt bra :)
 

mali0611

Medlem
Det ligger 122 bilder i poolen just nu. Men jag gissar att fler kommer trilla in under kvällen, och ännu fler under helgen...

Tycker att fotosidans medlemmar ska ha mer liknande "uppdrag". Det är kul att ha någon sporre att fotografera.
 

Staffan_T

Aktiv medlem
Fotobok 08..08

Det kan kanske vara värt att förtydliga lite genom att påpeka att länken leder till en intresseförfrågan gällande en eventuell fotobok innehållande bilderna från 0808080808.

Jag höll själv på att missa att svara eftersom jag inte hade klart för mig vad "denna fråga" syftade på och man kan ju inte klicka på alla länkar man ser...

Det finns ett alternativ som heter "Inte intresserad" så jag tycker att det vore bra om alla som har laddat upp en bild (och gärna även andra) svarade på "frågan". Hittills har det bara lämnats 24 svar (jämfört med att det har laddats upp 142 bilder) och det är lite svårt att avgöra om denna låga svarsfrekvens beror på ett lågt intresse för en 08-bok eller om huvudförklaringen är att många inte har uppmärksammat frågan.
 

psyco

Aktiv medlem
tror de e många som missat frågan jag satt och snabb läste i denna tråd för att se vad som hänt sen jag senast skrivit annars hade jag inte svarat på frågan
 

mali0611

Medlem
Är det fusk att byta ut sin 08 bild? Om man tagit fler exponeringar under minuten och har hittat en annan man hellre vill bidra med?
 

Bofoto2

Aktiv medlem
Varför

inte fortsätta med 0909090909, enkelt och bra? Eller är för många på jobbet eller i skolan(och sover, ha ha)? Då kan man ändra till kl21.09, eller...
 

psyco

Aktiv medlem
tanken va väl att ha en till tid i väntan på nästa år bara på kul, kanske inte lika seriös som denna men bara lite att se fram emot, sen kan de säkert locka till sig lite folk inför nästa år
 

Vandraren

Aktiv medlem
Det går ju att hitta på hur många datum som helst. 0808...var väl en följd av Peking-OS och att siffran 8 anses vara tursiffra i Kina.

Vi får väl vänta 3 år och slå till på
11.11.11 11.11... :)
 
ANNONS