Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kan inte öppna i PS CC 2014 från LR 5

Produkter
(logga in för att koppla)

Erikhaglund

Aktiv medlem
Har nyligen uppgraderat från Lr 4 och PS CC till senaste versionerna. När jag väljer "rediger i Ps 2014" i Lightroom öppnas programmet men det kommer ingen bild. Inte heller något felmeddelande. What to do?
 

Mats G

Aktiv medlem
Samma här!
Har just uppgraderat LR till 5.5 Och installerat Ph CC 2014
Har samma problem som trådskaparen.
Ctrl E: resulterar bara i att CC 2014 öppnar sen... inget!
 

Mats G

Aktiv medlem
Nu funkar det efter att ha "Uppdaterat" Ph CC 2014

Jag har suttit massor med tid och chattat med någon Asiat hos Adobe utan att få klarhet.
Så bra med Fotosidans forum :)
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
Nu funkar det efter att ha "Uppdaterat" Ph CC 2014

Jag har suttit massor med tid och chattat med någon Asiat hos Adobe utan att få klarhet.
Så bra med Fotosidans forum :)
Det tycker jag att du skall förklara sakligt i ett mail och skicka till Adobe i USA.
Vi Adobes konsumenter måste nog bli mycket bättre på att påtala kommunikationsproblemen med Adobes helpdesk.
 

Mats G

Aktiv medlem
Det tycker jag att du skall förklara sakligt i ett mail och skicka till Adobe i USA.
Vi Adobes konsumenter måste nog bli mycket bättre på att påtala kommunikationsproblemen med Adobes helpdesk.
Jag är så klen på "utrikiska", så det får vara.
Hade nog när jag skulle försöka med hjälp av Google translate få till mitt budskap:)

Som sagt tidigare det är inte bara skit som kastas på Fotosidans forum, utan även en hel del matnyttigt;-)
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
Skriv på Svenska. Adobe har kvar svensk personal i Sverige men vi normala användare kommer inte åt dem. O det är synd för de är/var duktiga på att hjälpa till.

O skriv längst upp att du har svårt med språket.
Ngt i den här stilen:
Im writing to Adobe to explain how I experience trouble with helpdesk communication.
My english is not the best so I write in Swedish:

Vill du så kan jag se till att den svenska personalen får brevet. NEJ jag har ingen direktkontakt men jag vet en som har...

Jag tycker det är viktigt att Adobe faktiskt förstår problemen vi användare råkar ut för.
Självklart kan vi inte få allt. Money rules...
 

iSolen.se

Guest
Har idag uppdaterat mina två abonnemang till 2014 på två olika datorer. Av någon anledning ser allt bra ut i CC men får bara upp gamla versionen när jag startar. Hoppas det räcker med en omstart men har lite mycket igång så det tar emot.
 
ANNONS