Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

ErlandH

Aktiv medlem
Dagens REA-tips

Canon 7D för 6990 på Elgiganten.

På Cyberphoto får man 6D (utan wi-fi) för 9990. Och 20 procents rabatt på alla fyra varianterna av 70-200.
 

Måns H

Aktiv medlem
kreativfotografi.se har 20 % på allt i butiken

Kollade på min prylleverantör Kreativ Fotografi. (Har handlat diverse tillbehör där, lågprisprofil men grejerna har haft helt OK kvalité för priset och allt har funkat bra med leveranser etc.)

20 % på allt i butiken t o m 31 dec 2014.

http://cms.kreativfotografi.se/
 

afe

Aktiv medlem
Endast REA-tips i den här tråden tack! Diskussioner kring produkter och leverantörer tas i egna trådar. Har raderat off-topic.

/Mod
 

afe

Aktiv medlem
Raderat ytterligare diskussion kring tipsen - jag skriver igen: Den här tråden ska bara innehålla tips och inte diskussion kring dessa. Ser ni rena felaktigheter så rapportera det, och vill ni diskutera enstaka leverantörers prisnedsättningar gör ni det i egna trådar. Det är inte jättekomplicerat ...

(Har ni synpunkter kring moderering tas det i forumet fotosidan.se och ingen annan stans).

/Mod
 

nydde

Ny medlem
Japan photo har 15% på massa objektiv. Jag lyckades nypa en FE 16-35 till min A7a som
jag sucktat efter länge.
 

ErlandH

Aktiv medlem
Visserligen lite utanför huvudämnet, men electroworld.se har 20 procents rabatt på alla hörlurar och trådlösa högtalare. Gäller bara till årsskiftet.
 
ANNONS