Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bedragare på Blocket/Tradera m.fl.

barq83

Aktiv medlem
Ja det stämmer. Det är den där norrmannen som lägger ut annonser nästan varje dag. Han har nog blivit rik på sitt bedrägeri och kommer snart fly landet. Eller så har han inte lyckats lura någon och försöker varjedag. Blocket borde skriv en varning om detta så folk får upp ögonen...
 

Susanne Sk

Medlem
Bilderna visar en Mark II, och priset ligger på MkII-nivå också. Han kanske bara har skrivit fel siffra?
Det tänkte jag också, så jag sms:ade och frågade. Han säger att bilden är lånad, och att det är en Mark III han säljer.. för bra för att vara sant känner jag? Känns dessutom som att jag har sett annonsen förr, och reagera t på samma sak.
 

Angel.gbg

Medlem
Jag hade nog försökt få ett möte öga mot öga å se om det verkligen är en 5d III. Vill han inte träffas är det nog inte värt att chansa. :)
 

pictorhayes

Aktiv medlem
Vaddå "lånade bilder"? I annonsen står ju samtidigt "Skicket syns på bilderna" - Suck...
Dessutom Om man verkligen äger en 5D MarkIII så är man nog kompetent nog att
fotografera av rätt kamera...
 
ANNONS